Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

10 traner - nytt for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 22:19   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10 traner - nytt for meg

Underlig innlegg kanskje
Men de siste dagene har jeg sett noe som har gjort inntrykk på meg!
Vi satt og drakk kaffe på trappa hos naboen her om dagen da vi så en hel flokk dyr langt nede på jordet. De så rare ut til å være rådyr - som det er mye av her.
Jammen meg var det traner! 10 flotte dyr, og de er skikkelig store.
De har hengt rundt i området denne uka, og ingen jeg snakker med har noensinne sett lignende. Vi har sett 2 og 3, men aldri 10, og aldri i dette området så lenge.

Rare greier...
Noen som kan fortelle meg hva de driver med, og hvor de egentlig hører hjemme?
Sånne (bildet er glatt stjålet fra et-eller-annet-sted på nettet):

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:35   #2
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 10 traner - nytt for meg

Må bare si at jeg er litt misunnelig på dere som har dyrelivet rett utfor døra. Blir litt annerledes når man bor midt i boligområde.

Info om traner

Gammel 02-06-08, 09:32   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så vakre!
Vi har hegrer som hekker i granskogen like bak huset, midt i byen. Det er trivelig med litt dyreliv annet enn de typiske bydyrene.

Gammel 02-06-08, 09:46   #4
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Traner er ganske vanlig mange steder i landet. De er bare ikke så mange. De jeg har sett har vært i trønderlag, men jeg vet de er på østlandet og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:38   #5
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der hvor du bor og der hvor jeg bor er nok ikke så langt fra hverandre Anne C, så da har du dem hvertfall i nærheten

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.