|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?Guttene mine har alltid elsket å gå i bunader og følt seg skikkelig stilige, men nå har eldstemann begynt på skolen og vi har flyttet ut av Oslo, så nå lurer jeg på hvor lenge han vil ha på seg bunad på den store dagen. Jeg satser på at jeg får den på ham i år også, men lurer litt på om han vil føle seg utenfor dersom ingen andre gutter i klassen har på seg bunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?Storebror kjem til å ha den heile dagen. Han er så superstolt av den og gleder seg.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?Min mellomste gikk i bunad i toget i 4. klasse, for to år siden. Han hadde antagelig gjort det ifjor også, hvis han ikke hadde gått i speiderflaggborgen og måtte ha speiderskjorte.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?Min 7 åring nekter å bruke bunad, mens jentungen på 10 elsker å bruke sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?7 åringen min (gutt) vil ikke ha den på seg i år, han vil ha dress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lenge vil barna gå i bunad på 17. mai?Eg hadde hatt den på han som vanleg - utan å spørje på førehand. Med spørjing legg ein liksom føringar for at det kanskje ikkje er heilt ok, og då vil han kanskje vere meir mistenksom i forhold til reaksjonane han får (også dei positive). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|