![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Mus!Hvor legger jeg denne tråden mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Mus!!Det er litt tricky med disse musene... Jeg ville lagt ut feller litt her og der, og følg med i krinkler og kroker om du finner mere muselort.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mus!!Du kan ha flaks at det bare var en tilfeldig, men ville hatt ut feller og sjekket dem hver dag en stund fremover. Vi trodde vi hadde en, men det viste seg å være tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Mus!!Tja, der det er en er det ofte flere... Det var vår erfaring da vi hadde mus i huset (et gammelt skeivt og skakt hus vi leide)
![]() |
#6 |
godt brukt
|
![]() Sv: Mus!!ÅÅÅÅ kjære vene!! Jeg nekter å gå ned i kjelleren også. Det må være den veien den har kommet inn, for så å krype opp og inn i kjøkkenskapet. Skrekk!! Mulig vi må demontere kjøkkenet for å finne inngangsveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Mus!!
Det syns for så vidt jeg også, men mener at rotter og mus man skaffer seg som kjæledyr er hakket mer sjarmerende enn crazye villmonstre som bæsjer i kjøkkenskapet ditt.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan da bruke fellene om igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Om du roper faen høyt nok, så blir sikkert musene redde fordi de skjønner at du mener alvor.
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
Jeg hadde jo ikke det. Det var skikkelig feite brunrotter som koste seg på kjøkkenet mitt.
![]() |
#13 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Mus!!Mus er søte og fine så lenge dei held seg langt vekke frå huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ser lyst på livet
|
ikke hvis man synes at mus er så ekle at man ikke vil ta i dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mus!!De liker rosiner bedre enn ost *erfart*. Helst rosiner rullet i nugatti eller sjokade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#18 |
godt brukt
|
Det er det jeg tror. Vi må bare skru opp noe der for å se skikkelig etter. Gjøres i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|