Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Et bunadspørsmål som jeg egentlig "vet" svaret på

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 23:31   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et bunadspørsmål som jeg egentlig "vet" svaret på

Det har seg slik at muligheten for å få seg bunad nå er ganske stor. Det er mulig at jeg og brødrene mine får dette til jul. "Problemet" er at en damebunad er mye dyrere enn herrebunad. Vi har tilknytning til Telemark og bor alle på Romerike. Prisen vil evt får til bunad blir ut fra herrebunaden, dermed "mangler" jeg endel penger får å få den bunaden jeg ønsker meg mest, beltestakken fra Telemark. Jeg er usikker på om jeg har råd til å legge inn 10000 selv for å få den. Alternativet er Romeriksbunaden, men den synes jeg egentlig ikke er noe fin. Ikke så lenge det er Telemarksbunaden som jeg alltid har ønsket meg. Hvor feil blir det å velge en helt annen bunad enn det jeg har tilknytning til? Jeg tenker mest på Grafferdrakten. Jeg har ikke så vidt jeg vet noe slekt i Gudbrandsdalen.

Dette ble litt langt, men jeg er så usikker. Eller egentlig, innerst inne er jeg ikke det

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.