|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Strømpebukser i store størrelserSå er det blitt strømpebuksetid igjen, og jeg har funnet fram dem som lå i skuffen fra tidligere år. Og som vanlig registrerer jeg at etter bare få minutter, siger fjorårets (bom)kjøp (eller forifjorårets - i fjor brukte jeg jo mammastrømpebukser) ned og jeg blir gående og heise dem opp igjen. Hvorfor skal det være så utrolig vanskelig å finne gode strømpebukser for oss med breiere rumpe og lår enn str 42?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Strømpebukser i store størrelserEllos har visst i opp til str 44/46 i hvertfall. koster 99 kroner.Ellers er jeg stor fan av stilongs. Mye bedre.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Strømpebukser i store størrelserJeg har alltid hatt store problemer med å finne store nok strømpebukser, men redningen ble Lindex. Der har de strømpebukser i alle tykkelse i svært store størrelser, og disse passer meg som bruker ca. str. 50 i bukser.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømpebukser i store størrelserJeg er også Lindex-fan. Det er bare det at Lindex ikke har butikk noen av de stedene jeg pleier å handle for tiden - med bil og barnevogn har jeg blitt avhengig av enkle løsninger (dvs handlesentre). Men det er vel ikke annet å gjøre enn å finne veien til nærmeste Lindex.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|