Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva skal jeg binge i helga?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-21, 13:13   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Spørsmål

Hva skal jeg binge i helga?

Jeg er veldig lite oppdatert på tv og serier, men har så god erfaring med å spørre her når jeg først har tid og motivasjon for å se noe!

Sist jeg spurte fikk jeg tips om både Succession og Et sted å høre til, og jeg så begge. Midt i blinken, begge to! Siden den gang har jeg sett Bridgerton, men det er vel det eneste.

Antagelig ligger det flust av gull og venter på meg, så hva vil jeg se?

Kriterier:

* Finnes på Netflix, HBO, Disney+ eller NRK
* Kan være komedie, drama, romantikk, krim ++, men ikke alt for skummelt eller overnaturlig. Til å være realist er jeg overraskende husredd.
* Ikke alt for stort persongalleri. Jeg er ansiktsblind og går i surr på folk lett som en plett. Jeg skiller som regel greit på folk av ulike kjønn, og hvis det er veldig stor forskjell i kroppsfasong, men mange nye ansikter, uavhengig av om det er ulik hudfarge og hårfarge, er ofte vanskelig. Og putt disse inn i kostymer, så er jeg fullstendig lost..
* Aller viktigst: Må fenge med en gang, jeg har ikke tålmodighet til å se mange episoder før jeg blir hekta.

Har dere forslag?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.