|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vil du vise meg brillene dine?Jeg vil ha nye briller! Jeg bruker kontaktlinser til daglig, og har gjort det i 24 år, men noen ganger liker jeg å "pynte" meg med briller. Mine gamle har blitt løse i rammen, og har gått litt ut på dato. Nå vil jeg ha tips til nye briller. Jeg liker det rent, og uten for mye mas/mønster/gullstæsj. Ansiktet mitt er ikke så stort, men nesen kan komme litt for mye i fokus hvis brillene er for pinglete.
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg er linsebruker, men har 2 par briller som avlastning. Jeg har firkantet ansikt og er mørk.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 02-09-15 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg liker også veldig enkle briller, og det må ikke skje NOE på stengene, verken av gull eller figurer eller store logoer. Jeg har disse grå fra Rodenstock, og liker dem fortsatt godt etter nærmere to år. Sist redigert av Filifjonka : 02-09-15 kl 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Akkurat nå har jeg svarte i matt plast fra Specsavers. Veldig fornøyd med fasong og utseende, de passer ansiktet mitt veldig godt. Men passformen er litt dårlig og de føles tunge på nesa så jeg trenger nye.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 30-09-16 kl 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg har disse:
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg har liknende disse, Fra D&G, sorte
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg har disse, bare i en annen farge (mørkebrune stenger og lys, dus lysebrun og blank/isblå/turkis-lignende innslag rundt innfatningen slik at den ikke blir så hard til fjeset (fargen er rolig og gjør lite ut av seg og vises ikke med mindre man står nærme). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Disse fra Karen Millen er jeg kjempefornøyd med.
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg har disse. Marc By Marc jacobs:
![]() |
#13 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg likte godt begge parene dine, Fløyel. Og de fra Marc by Marc Jacobs. Jeg må innrømme at det som oftest ender med svarte briller i en eller annen form, det passer jo stort sett alt!
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Vil du vise meg brillene dine?Jeg har så smalt ansikt at det begrenser utvalget briller jeg trives med kraftig. Heldigvis bruker jeg de bare foran skjerm. Har disse fra Vogue, og har i grunnen ikke tenkt over gullstæsjet før jeg leste denne tråden. Jeg var bare opptatt av at de ikke skulle gjøre meg til en veps.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|