Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tips til hva jeg kan servere i innflyttings/-bursdagsfest?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-14, 15:53   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips til hva jeg kan servere i innflyttings/-bursdagsfest?

Tenkte vi eller jeg skulle ha lage fest når vi har flytter inn i nytt hus, festen blir 2 dager før mann sin 31 års dag og siden han ikke feirer 30 års dagen sin i fjor (vi var separert da og han liker ikke å lage i stand bursdag selv) så feiret han ikke noe mere en kaffe og kaker for besteforeldre, ungene og mora Hannes, eller svigermor som laget i stand dette da

Så hva serveren jeg?
Hadde tenkt å bestille tapas men har ikke lyst å bruke 4000 kr på mat da. Har andre ting å bruke 4000 kr på

Vi blir mellom 14 og 18 til mat. Har 2 gravide venninner som har svart med forbehold da de har termin rundt da

En venninne kom med forslag om Taco gryte med salat, og sånt tilbehør til det.

Men jeg har lyst å servere noe annet en det jeg bruker å servere

Vi har nå gryte elgkjøtt i fryseren om noen har oppskrift på god gryte. Men er det fest mat?

Trenger tips fra dere orakler

Sist redigert av Honda : 21-09-14 kl 15:59.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.