Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sitronkake - veldig god!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 19:47   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitronkake - veldig god!

Lagde ei sitronkake i ettermiddag, og den var fantastisk god!! Framgangsmåten var litt spesiell, så eg ville gjerne høyre kva de andre meiner om dette. F.eks er eggedosisen laga på berre eggeplommer - kva er grunnen til det? Er det for at kaka skal bli ekstra gul, eller er det andre ting? Vidare blei det rørt inn krem (av fløyte altså) - det har eg aldri vore ute for. Noko formeining om kvifor oppskrifta er slik? Det var uansett ei himmelsk god og saftig kake - og eg veit ikkje om det var kremen eller eggeplommene som gjorde det. Eg lagde kaka med glutenfritt mjøl, og vi fire i familien fortærte 3/4 av herligheten til dessert i kveld Rakk ikkje å lage glasur til, men det gjorde ingenting. Var framleis lunken då vi åt - og det var deilig... trur ein godt kunne hatt vaniljeis til.

Edit: hugs at kaka kan bakast med gluten-mjøl også! (altså vanlig mjøl)

Det sto ikkje kor varm ovnen skulle vere, så eg sette den til 180 grader. Og eg steikte ein halv time, ikkje ein time som i oppskrifta.

Sist redigert av Syrin : 25-02-13 kl 00:43.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.