Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hvor mye spiser deres barn i barnehagen (1-2 år)?

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:56   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye spiser deres barn i barnehagen (1-2 år)?

Jeg lurer litt på hva som er vanlig for de minste barna å spise i barnehagen. Vesla har med seg en skive til frokost i åttetiden, den går som regel ned, og så har hun to skiver til sammen som hun får til lunsj og som supplement til fruktmåltidet klokken to. Stadig vekk kommer det masse rester hjem, i dag ser det ut som om hun, utenom frokosten, har spist 1/2- 3/4 skive totalt, og litt tyrkisk yoghurt med havregryn og banan. Er ikke det veldig lite på en hel dag? Jeg vet jo ikke hvor mye frukt de får før de får tilbud om skive på ettermiddagen, men synes likevel det høres litt snaut ut. Hvor mye spiser deres 1-2-åringer? Hun er 16 måneder. Jeg skal på foreldresamtale på torsdag og skal høre litt med dem også, er bare litt nysgjerrig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.