Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig bra service!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 11:12   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Utrolig bra service!

Syns Angelique fortener en egen skrytetråd, for makan til service skal man lete lenge etter.
Alltid kjapp levering og varene tilfredstiller hver gang.

(Legger du på deg et par kilo så blir jeg enda mer fornøyd ).

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:12   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utrolig bra service!

:sender påskeegg til Angelique:

Gammel 04-04-07, 15:10   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Yes, Angelique leverer alltid kjapt og så har hun noen veldig fine ting. Jeg er spolert for livet.

Må tilføye at jeg alldri er blitt rundlurt av noen på NM/FP, og jeg har kjøpt mye. Noen gange har størrelsen ikke vært det, som jeg fikk forspeilet, og det har også vært mindre feil som jeg ikke er blitt opplyst om, men i det store hele har jeg gjort noen gode handler herinne !

Gammel 04-04-07, 15:43   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kunne ikke vært mer enig! Angelique ruler!

Gammel 04-04-07, 23:29   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjenstår berre å sende marsipanegg i massevis, så det kan bli noko 42 til salgs også.

Gammel 04-04-07, 23:50   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri handlet hos Angelique, men noen mennesker gir bare et veldig redelig inntrykk. Angelique er en av dem.

Gammel 05-04-07, 00:39   #7
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir med på påskeeggbombarderingen!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 00:54   #8
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pøs bare på med påskeegg ja. Kanskje det blir noen varp på meg også.

Hun burde kanskje åpne nettbutikk?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 08:11   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tusen tusen takk for tillitt og gode ord

Skulle gjerne drevet med klær på heltid jeg, men jobber innenfor IT bransjen (software) og koser meg med det også

....og påskemarsipan ELSKER jeg

Gammel 06-04-07, 21:09   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ikke kjøpt noe til meg selv av deg, men synes du legger ut mye fint. Bare så synd at vi er akkurat samme størrelse.

Men har kjøpt noe til lillebror av deg, og kan bare henge meg på de andre når det gjelder pent brukt, kvaliteten og servicen. Men du kan godt sende PM til meg før du legger ut de guttetingene dine. Er flere godbiter jeg ville hatt, som jeg har gått glipp av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 21:16   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Slenger meg på denne!

Gammel 06-04-07, 21:17   #12
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg slenger meg på og gir Angelique udelt skryt!

Når jeg finner tilbake til formene mine etter svangerskapet håper jeg igjen å få kjøpt fantastiske klær av henne!

Gammel 08-04-07, 21:45   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det gjenstår berre å sende marsipanegg i massevis, så det kan bli noko 42 til salgs også.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 21:51   #14
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Henger meg på de andre

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 23:34   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg må bare fiske denne fram for å tilføye nytt skryt. Knapt tilbake fra Kreta fikk Angelique da hun så hva jeg helt frivillig hadde betalt for hennes gummisandaler. Det var blitt til en 0 for mye, gitt... Nok var Miss N og Kula også interessert, men det var nå ikke blitt til heftig budkrig heller...

Iallefall, så kom det straks melding, og det som var betalt for mye er på vei inn på kontoen igjen. Og jeg som hadde sagt til meg selv at NÅ var det på tide med klesshopping-til-meg-selv-fri måned !

Gammel 18-04-07, 08:40   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg må bare fiske denne fram for å tilføye nytt skryt. Knapt tilbake fra Kreta fikk Angelique da hun så hva jeg helt frivillig hadde betalt for hennes gummisandaler. Det var blitt til en 0 for mye, gitt... Nok var Miss N og Kula også interessert, men det var nå ikke blitt til heftig budkrig heller...

Iallefall, så kom det straks melding, og det som var betalt for mye er på vei inn på kontoen igjen. Og jeg som hadde sagt til meg selv at NÅ var det på tide med klesshopping-til-meg-selv-fri måned !

ja det var kanskje litt i overkant dyrt selv for MJ?? Jeg bare venter på at Angelique skal krympe i føttene, og øke klesstr. sin en str. jeg da.

Men hun er kjapp, trygg og flott og handle med.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:35   #17
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Signerer disse innleggene!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:40   #18
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Signerer de andre her.

Men du er akkurat passe stor, Angelique.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.