|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hjelp til å finne stelleveskeOppdaget plutselig at vi visst ikke har stelleveske til lillebror. Hadde Skip Hop Dash deluxe til mellomsøster og var fornøyd med den, men finner liksom ikke DEN fargen i den modellen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi har svart Bugaboo skinnveske og elsker den, og jeg hadde nok valgt den til hvilken vogn som helst. Men jeg er ikke veldig veskete av meg altså ... (dessuten er det mannen som bruker den mest her, så han hadde ganske mye å si når vi skulle finne stellebag)
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeSmart med glidelås oppå den da. Men skinn var kanskje ikke helt det jeg hadde tenkt.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDenne fra OiOi var kanskje ikke så dum, noen som vet hvordan den er inni og hvor mye den rommer?
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeLillebror har en i grønn cord fra Gaia & Ko til sin grå vogn, jeg er veldig glad i den. Litt dum i regnvær, ellers bra. Storebror har samme modell i et blått, mer vannavstøtende stoff, bruker den ennå når han skal på overnatting og sånt.
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDen var fin, Matilda.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDen har verdens søteste stoff inni også, hvitt med noe smått snirklemønster i grønt og gult og rødt.
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeFant en på finn.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg hadde petunia picklebottom , var veldig fornøyd med den. Synes kanskje ikke de hadde så mange fine farger nå da men mulig du finner noe.Jeg har ikke sett gjennom alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDen fra Gaia? Den nyeste vår har bånd med kroker til å feste på styret. Gummiert på innsiden og ligger støtt. Trenger ikke noe ekstra, funker fint. Storebror har eldre modell uten, så da må man evt ha sånne løse kroker.
![]() |
![]() |
#11 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi har en fra Oioi og er realtivt fornøyd med den. Den rommer mye og har greie lommer inni, men den har ikke noen fester til vognen. Vi henger den bare over styret men likte egentlig bedre SkipHopen som kunne henge på når jeg heiv vogna i bagasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeHva er stelleveske på engelsk?
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskePrøv diaper bag, burde få opp treff på det.
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeSelvsagt. :klaskepanne:
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg ville hatt en mye større enn Skip Hop-en med så mange barn. Mulig jeg er pakk-esel, men jeg syns det er akkurat litt snaut med plass, også er det irriterende at det ikke går an å feste lokket bedre. Ting raser ut på de ergerligste tidspunkter, typisk når man står med hylende barn på armen og bare skal bøye seg for å plukke opp noe fra gulvet eller noe sånt.
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi får med det meste i den grønne. Har typisk med fire-åtte bleier i ymse størrelser, salver, kluter, et skift til hver av gutta pluss luer og sokker, våtservietter, ammeinnlegg, smokker, spritservietter, solbriller til hele familien, to vannflasker, leker til lillebror, et utvalg Ella's-smoothie, leppepomade og stæsj og reservetrøye til mor og en rull hundeposer.
![]() |
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeTypisk at den grønne ikke selges i butikk lenger. Håper hun på finn har den fortsatt.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeHva skal man egentlig med stelleveske?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi har i hvert fall brukt stelleveske masse, til bleier, våtservietter, skift, termos, kaldt vann, pulver, flasker, smokker, og etterhvert ymse matgreier. Nå hender det at vi bare har en liten sak med bleier og stelleunderlag og våtservietter, men da snakker vi korte turer. Vi har en veldig teit, upraktisk en nå, så jeg er i markedet for en ny. Vurderer Skip Hop Duo Deluxe (for et navn!), som også kan festes på søskenvogn. Noe sier meg at jeg har to bleiebarn om noen måneder, hvis alt går bra.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|