|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Hva koster det å klippe seg? | |||
Kort hår: Under 500,- |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 25,00% |
Langt hår: Under 500,- |
32 | 26,67% |
Kort hår: 500-750,- |
27 | 22,50% |
Langt hår: 500-750,- |
33 | 27,50% |
Kort hår: 750-1 000,- |
9 | 7,50% |
Langt hår: 750-1 000,- |
13 | 10,83% |
Kort hår: Over 1 000,- |
3 | 2,50% |
Langt hår: Over 1 000,- |
5 | 4,17% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jmf. en annen tråd ble jeg litt nysgjerrig på hvor store prisforskjeller det er hos frisørene rundt om i landet. Jeg vet noen frisører er dyrere enn andre selvsagt, men jevnt over har jeg nok innbilt meg at det stort sett er nokså gjengs - dyrt, men ala det samme prissjiktet uavhengig av om det er i nord, sør, øst eller vest av landet.
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Kun klipp: 430 kroner. En times tid fra Oslo.
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Halvlangt hår, ca 600,- sentralt på Sørlandet.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Under 500 for bare klipp av langt hår.
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Eg betale 537,- og har halvkort hår. Sunnmøre.
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg aner ikke hva jeg skal stemme, jeg har verken kort eller langt hår. Har gått til samme frisør i femten år, og hårlengden har variert fra langt ned på rumpa til kort bob. Lengden på håret har ikke hatt noe merkbart utslag på prisen.
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Da kan du stemme både kort og langt, i prisområdet som passer best.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Dameklipp 180 kroner, herreklipp 150 kr. Østlandet, "innvandrerfrisør". |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Flervalgspoll, ja. Done.
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Mellom 500 og 750 for en klipp, sentralt på østlandet. + 1000 for striper/farge.
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?490 kroner betaler jeg for vask, klipp og styling. Herreklipp og barneklipp er billigere.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Bor i Oslo, og her finner man frisører i alle prisklasser. De aller aller billigste går jeg ikke til selv, men har gått der for å stusse jentene når jeg ikke får gjort det selv. Barneklipp til 100 kr går an. Den frisøren jeg selv brukte sist kostet ca. 400 for klipp av halvlangt hår. Kommer nok til å bruke den igjen.
![]() |
#13 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Rundt 750-1000 for all slags klipp. Derfor har jeg langt hår. :student:
![]() |
#14 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler vel sånn ca rundt 700,- Har halvlangt hår og klipper meg i Sandnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler ca 700, men det er et av de dyrere stedene i byen. De er flinke da. Jeg føler egentlig at jeg får mye for pengene, for de bruker jammen meg lang tid på det tykke håret mitt.
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler 300 eller 350 hos nabolagsfrisøren.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg bor på Tøyen, og der er det veldig billig å klippe seg.
![]() |
#18 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler 650-700 for kun klipp, avhengig av om det er stylist eller seniorstylist. Det er det det ligger på her i byen, i hvertfall hos de frisørene jeg våger meg innom. Mannen betaler ca. 500 for klipp på de samme stedene.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler 560 for klipp uavhengig av lengde i Trondheim sentrum
![]() |
#20 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?850,- for klipp og farge der jeg bor, vesentlig mer dersom jeg drar inn til byen og går til frisøren der.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|