Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Valg av bunadsleverandør

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 21:29   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Valg av bunadsleverandør

Jeg har snakket med mannen min og han ble både glad og overrasket over at jeg ville kjøpe bunad til ham i 40-årsdagspresang om halvannet år. Han synes jo det er skrekkelig mye penger, men han er enig i at han blir veldig fin i bunad. MEN; så må man jo velge noen som kan lage denne bunaden. Jeg kan nemlig ikke sy.

Hvordan går man frem for å finne en pålitelig bunadssyer? Jeg vil ha noen som gjør dette ordentlig og ikke driver med lurerier. Det har jo vært tråder nok om slikt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.