Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken farge er det på blinket i fotoboksen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 22:37   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hvilken farge er det på blinket i fotoboksen?

Kan det være grønt? Nå er det vel forskjell på typene kanskje, dette dreier seg om den nederst i omkjøringsveien, Trondheim om noen har erfaring med blink fra den. Eller er blinket hvitt bare at det kan se grønt ut om sola skinner på den?

Kjørte ned der i forrigårs og er alltid påpasselig å holde fartsgrensa, men av en eller annen grunn havnet jeg litt i egne tanker og da fotoboksen kom til syne oppdaget jeg at jeg nok lå noen km over 70, trolig mellom 75 og 78km/t en plass før jeg bremset ned noe som trolig var en anelse sent for jeg er sikker på at det blinket grønt i boksen. Jeg kjørte på samme plassen i går også og da var det også sol, men så da ikke noe gjennskinn i boksen så jeg er nesten sikker på at den blinket i alle fall.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.