Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The walking dead

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 12:32   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The walking dead

Har begynt å se på ny serie... endelig. The walking dead. Og den kan absolutt anbefales. Foreløpig veldig bra!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 12:35   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The walking dead

Den er fantastisk!! Det kjipe er at det er så få episoder, og at vi ikke vet når neste sesong kommer ut, om det kommer ny sesong i det hele tatt. Nå må jeg google!

Gammel 19-06-11, 12:37   #3
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjipt da! Vi kjøpte sesong 1 på blu ray.

Gammel 19-06-11, 12:39   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sjekke på imdb, sesong 2 starter i oktober! Jeg vil nok vente i hvert fall til jul med å se den, så jeg slipper å vente en uke mellom hver episode.

Gammel 21-06-11, 15:06   #5
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en tråd her fra i høst:

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=103819

Gammel 28-06-11, 17:33   #6
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bare jeg som synes denne serien er "tøysete"?
Har bare sett første episode da...
Og så er jegl ikke "zombiekjenner" heller.

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:48   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hvis man synes zombiegreier generelt er tøysete så er selvsagt denne serien ikke noe unntak. Zombie-sjangeren er jo spesiell, men jeg elsker det, og denne serien er noe av det beste jeg har sett. Men så elsker jeg sjangeren. Dawn of the dead, Day of the dead, 28 days later (som egentlig ikke er zombiefilm da, men sånn nesten). Ja, og Shaun of the dead, den er jo hysterisk!

Gammel 28-06-11, 19:40   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hvis man synes zombiegreier generelt er tøysete så er selvsagt denne serien ikke noe unntak. Zombie-sjangeren er jo spesiell, men jeg elsker det, og denne serien er noe av det beste jeg har sett. Men så elsker jeg sjangeren. Dawn of the dead, Day of the dead, 28 days later (som egentlig ikke er zombiefilm da, men sånn nesten). Ja, og Shaun of the dead, den er jo hysterisk!

Og for ikke å snakke om "Planet Terror" Likte også "I am Legend godt".

Gammel 28-06-11, 20:36   #9
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Godt poeng..
Men jeg likte "I am legend" da!

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:18   #10
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Og 30 Days of night!!

Gammel 29-06-11, 17:22   #11
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Og The Lost Boys! Jeg elsker vampyrfilmer

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.