|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Jeg er så utrolig flink! :DHvor ofte forteller du deg selv at du virkelig er dyktig eller flink? Hvor ofte tør du å si til andre at "jo, jeg er virkelig dyktig på dette feltet", eller "jo, på dette prosjektet gjorde jeg en kjempebra jobb!"?
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så utrolig flink! :DJeg er en sånn som bare føyser vekk skryt fra andre.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg er så utrolig flink! :DJeg er blitt ganske flink til å fortelle hva jeg er bra på.
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Jeg er så utrolig flink! :DJeg også bare føyser bort skryt, dog er jeg bittelittegranne flinkere en før til ikke å føyse så veldig hardt.
![]() |
![]() |
#5 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så utrolig flink! :DMed årene har jeg lært å si "tusen takk, det var hyggelig sagt", eller noe i den duren, hvis noen skryter av meg. Ellers skryter jeg av meg selv inni meg, går ikke rundt og forteller til andre hva jeg synes
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg er så utrolig flink! :DJeg er ganske god på å ta i mot det som kommer av skryt. Nikker og smiler og sier takk, og tenker på det ei stund etterpå.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|