|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Må sjokoladekake i kjøleskap?Altså, jeg er endelig ferdig med langpannesjokoladekake. Med smør-melis-kakao-kaffe-glasur.
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Må sjokoladekake i kjøleskap?Jeg pleier å dekke den med aluminiumsfolie og sette den i ovnen. Bare pass på at du tar den ut om du setter på ovnen ... *btdt*
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må sjokoladekake i kjøleskap?Kald kjeller er helt topp. Jeg pleier også å sette kaken i stekeovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må sjokoladekake i kjøleskap?Jeg synes at sjokoladekake blir "ødelagt" når de settes i kjøleskap. Den blir hard og smaken endrer seg. Jeg legger aluminiumsfolie over langpannen og har den stående på kjøkkenbenken. Da holder den seg fersk og myk i 2-3 dager.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Må sjokoladekake i kjøleskap?Null problem å la den stå ute på benken noen dager. |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Må sjokoladekake i kjøleskap?Jeg setter kakene på soverommet når det er bursdagsbaking på gang. Det er det kaldeste rommet i huset, for jeg liker å sove i kjøleskapstemperatur (men det blir "dessverre" ikke så kaldt).
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|