|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() FårikålVi skal spise fårikål her på søndag.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 17-09-10 kl 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FårikålFårikål er best dagen etter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FårikålGår det kanskje an å halvkoke det dagen før så det tar mindre tid på søndagen, om det var tiden du tenkte på? Jeg har ikke gjort det selv, så jeg aner ikke. Når jeg lager sånne langtidsmiddager så setter jeg det på omtrent i det jeg står opp om morgenen så står det der og putrer.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FårikålVi koker det til kålen er bittelitt hard og kjøttet nesten løsner fra beinet dagen før det skal spises, og så koker vi det ferdig (ca en time) dagen etter. Smaker definitivt best sånn.
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: FårikålJeg ser både her og ellers i verden at "alle" sier at fårikålen er best dagen derpå. Jeg er dypt uenig |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: FårikålFårikålen trenger ikke koke mer enn tre timer da, ikke hele dagen
![]() |
|
|