|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vil du bestemme hva babyen skal hete?
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?
Det tenkte jeg også.
![]() |
#10 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?
Du har selvsagt helt rett. Det var flåsete av meg.
Åh, minstemann her var i magen når vi var på u2-konsert. Hvorfor kalte vi ham ikke Bono?
![]() |
#12 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?Selvsagt vil jeg det, vil ikke alle? - tenkte jeg. :babymodus:
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?Åh, Kosegrisen var jo med på et utall Kentkonserter mens hun var i magen. Vi vurderte noen jentenavn fra div Kentlåter, men ingen av de passet oss. Hadde vi fått en gutt hadde det blitt oppkalling.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?Glitterbarnet burde jo strengt tatt hett Øyafestivalen til mellomnavn. Eller kanskje Franz Ferdinand, siden det var en av de første gangene jeg kjente at han sparket. Eller Prodigy fordi han gikk bananas da vi spilte skiva som kom ut i 2004 for første gang på kontoret. Eller Timbuktu, som var den første konserten jeg løp ut på da han var 19 dager gammel.
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?aC - alltid på jobb.
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff
|
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?Rockebaby. :fnys: Det er Bølla mi det. Nåja ... Rockebarn i alle fall. Nå har hun sluttet å danse til Lady GaGa også, så da snakker vi.
![]() |
#20 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du bestemme hva babyen skal hete?Jeg ble skikkelig skuffet, synes det hadde vært litt spennende med fødsel midt i festivalen, hvor skrikene fra den nyfødte ble overdøvet av musikken fra scenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|