|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
![]() Fine høststøvletter som er gode å gå medJeg klarer ikke gå med høye hæler. Desverre- for jeg synes det er så flott! Har trålt skoringen og eurosko, men har ikke funnet noen enda. Noen som vet om gode og pene støvletter med lav hæl? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medJeg har noen veldig gode fra Økonomisko. Finner de ikke på nettsiden nå, men ser at de har flere andre med lav hæl. Ta en titt der!
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medTakk Elise |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medHer en tråd hvor noen lurte på noe av det samme, kanskje du får noen tips også?
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medJeg har et par el naturalistaer som jeg synes er fine. De er i hvertfall veldig gode. Hvorvidt sånne er fine er svært omstridt har jeg skjønt.
![]() |
#7 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medJeg synes de fra Mjus i tråden Kanina lenker til er veldig fine.
Januar2007 Whereever you go, there you are Sist redigert av maggypop : 23-09-11 kl 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå med
Jeg synes kilehæler generelt er vanskeligere å gå med enn høye hæler, fordi de vakler til siden og tar hele foten med seg. Mens på vanlige hæler kan man kontrollere balansen bedre på enten tå eller hæl.
![]() |
#10 |
Einsam
|
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medDisse kjøpte jeg for to år siden, fra Green Comfort. De har helt fantastisk god såle! de koster flesk, de er brukt mer eller mindre gjennom hele vintrene og høst/vår, og er like gode! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medRieker har mange støveletter uten hæl og de er utrolig gode å gå med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medVagabond har noen kule støvletter - med glidelås bak som har lav hæl. (Vagabond Kareno boots tror jeg de heter - selges hos nelly.com iallefall)
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå medDet finnes sinnsykt mye fint uten hel! Sjekk grensen skotøymagasin eller lille vinkel på Majorstua! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|