Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine høststøvletter som er gode å gå med

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 22:29   #1
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Fine høststøvletter som er gode å gå med

Jeg klarer ikke gå med høye hæler. Desverre- for jeg synes det er så flott! Har trålt skoringen og eurosko, men har ikke funnet noen enda. Noen som vet om gode og pene støvletter med lav hæl?

leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:37   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine høststøvletter som er gode å gå med

Jeg har noen veldig gode fra Økonomisko. Finner de ikke på nettsiden nå, men ser at de har flere andre med lav hæl. Ta en titt der!

http://www.okonomisko.no/kategori/446/stovletter.html#1

Gammel 21-09-11, 22:42   #3
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Takk Elise, men det må være skinnsko med gode såler.

leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 18:32   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Her en tråd hvor noen lurte på noe av det samme, kanskje du får noen tips også?

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=121948

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 18:33   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par el naturalistaer som jeg synes er fine. De er i hvertfall veldig gode. Hvorvidt sånne er fine er svært omstridt har jeg skjønt.

Gammel 23-09-11, 18:35   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Selv skal jeg kjøpe meg et par Dr Martens, de er gode å gå med, og passer til alt.

Gammel 23-09-11, 19:21   #7
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes de fra Mjus i tråden Kanina lenker til er veldig fine.
Disse:

Sist redigert av maggypop : 23-09-11 kl 21:34.
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:27   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av leaht, her.

Jeg klarer ikke gå med høye hæler.

Ikke kilehæler heller? Jeg var hæl-håpløs helt til jeg oppdaget sistnevnte.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 19:48   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke kilehæler heller? Jeg var hæl-håpløs helt til jeg oppdaget sistnevnte.

Jeg synes kilehæler generelt er vanskeligere å gå med enn høye hæler, fordi de vakler til siden og tar hele foten med seg. Mens på vanlige hæler kan man kontrollere balansen bedre på enten tå eller hæl. Men når det er sagt: kilehæler er ikke noe bedre for ben og føtter med tanke på belastningen.

Gammel 23-09-11, 20:05   #10
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse kjøpte jeg for to år siden, fra Green Comfort. De har helt fantastisk god såle! de koster flesk, de er brukt mer eller mindre gjennom hele vintrene og høst/vår, og er like gode!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 20:14   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av leaht, her.

Takk Elise, men det må være skinnsko med gode såler.

De kan ha det på Økonomisko også, altså.

Gammel 24-09-11, 20:31   #12
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Rieker har mange støveletter uten hæl og de er utrolig gode å gå med.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 01:44   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vagabond har noen kule støvletter - med glidelås bak som har lav hæl. (Vagabond Kareno boots tror jeg de heter - selges hos nelly.com iallefall)

Gammel 25-09-11, 10:06   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har veldig lyst på desse frå Dr. Martins. Syns dei er kjempefine!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 17:25   #15
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det finnes sinnsykt mye fint uten hel! Sjekk grensen skotøymagasin eller lille vinkel på Majorstua!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.