|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Enkel, svart kjole?Jeg trenger en kjole til begravelse. Og selv så mye svart som er i garderoben min, har jeg ingenting som passer til anledningen. Har noen sett helt enkle svarte kjoler (som passer i begravelse) i en butikk i det siste? Vi reiser torsdag, så jeg har ikke tid til å bestille på nett, det må være i en "ordentlig" butikk. Bor i Oslo. Har dårlig tid til å leite, så jeg tillater meg å spørre dere selv om det er en noe dyster anledning og ikke et gøyalt motespørsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Kondolerer.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Takk, Kanina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Kondolerer herfra og.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Takk, Nessie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Du kan nok ikke slette tråden. Men vi kan slette innholdet i innleggene våre, hvis du vil? Håper du finner noe som passer. Enkle, svarte kjoler burde jo være enkelt å finne. Utfordringen blir kanskje å finne noe som ikke blir hengende bakerst i skapet og bare minne deg om den vonde dagen.
![]() |
#7 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Kondolerer. Ti-mo har en enkel svart kjole med lang erm. De har vel egen butikk i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Jeg kjøpte en helt enkel svart kjole på Cubus. Den er ganske tung i stoffet og var derfor fin. Når til knærne. Det er vel i utgangspunktet en sommerkjole for de hadde den i alle mulige farger, og sist jeg var innom var den atpåtil på tilbud til slikk og ingenting.
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Kondolerer.
![]() |
#10 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel, svart kjole?
Den skjortekjolen har jeg og, når jeg tenker meg om. Om det er den som finnes i grå og rosa? Med fast belte som knytes som sløyfe foran. Den er veldig ok og funker også fint i begravelse.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Enkel, svart kjole?Takk, dere. Enkel HM- eller Cubuskjole funker nok veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|