Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skomerker til brede føtter med høy vrist

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 21:15   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skomerker til brede føtter med høy vrist

Noen som har noen gode tips? Og gjerne skobutikker i Oslo som har godt utvalg? Jeg er str 39 men har forholdsvis brede føtter og veldig høy vrist. Ballerina sko og slikt funker fint, men leggene mine (og resten av kroppen) ser definitivt bedre ut med litt hæl.

Konkrete skotips mottas med STOOOOOOR takk!

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:16   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomerker til brde føtter med høy vrist

Jeg synes El Naturalista kan funke.
Definitivt sko i ekte skinn iallefall, sånn at de går ut litt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 22:37   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomerker til brede føtter med høy vrist

Jeg har akkurat samme problemet og jeg har funnet ut at billige sko ofte har den bredeste lesten. Type Din sko osv.
Jeg har også av alle ting faktisk funnet et par ok sko på OBS.
Ellers går jeg fint inn i El Natualista, Fly London, noen modeller fra Vagabond, noen modeller fra Roots og Dr. Martens.
Jeg har også god erfaring med å blokke ut skinnsko.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:11   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomerker til brede føtter med høy vrist

El Naturalista. Min erfaring er at hvis modellen er litt trang over vristen, vil disse skoene som oftest vide seg ut etter litt bruk.
Ellers har Gabor enkelte modeller som er ekstra brede.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.