Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 09:06   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Altså: Vi skal jo i bryllup i helga. hva er normen når man har på seg penklær? strømpebukse eller ei?

Det har ikke vært sommervær her omkring i sommer, så jeg er heller dvask fargemessig sett.

Gammel 01-07-10, 09:13   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Tja, jeg synes i grunn det er helt greit med ei tynn strømpebukse under kjole i bryllup, selv om det er sommer. Jeg trives godt i det iallefall. Men det kommer litt an på skoene også, åpne sko/sandaler passer kanskje ikke så godt til strømpebukse. Iallefall må man passe på å kjøpe uten sømmer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 09:16   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det blir annen kjole enn først tenkt i bryllupet - den er lys blå i thaisilke - og da trenger jeg litt hjelp fra en strømpebukse tror jeg nemlig...
skoene er med rem bak - men ikke åpen tå. da går det vel fint med strømper vil jeg tro...

Gammel 01-07-10, 09:34   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror det blir annen kjole enn først tenkt i bryllupet - den er lys blå i thaisilke - og da trenger jeg litt hjelp fra en strømpebukse tror jeg nemlig...
skoene er med rem bak - men ikke åpen tå. da går det vel fint med strømper vil jeg tro...

Ja, det går fint. Hvor lang er kjolen? Jeg har noen ganger brukt knestrømper under en lang bryllupskjole (men ikke si det til mannen ).

Gammel 01-07-10, 09:40   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Nei, ikke si det til mannen, hehe, hvorfor har menn imot knestrømper?

Jeg syns det høres fint ut, ta en strømpe som gir deg litt farve, og selv om det er åpen hæl er det helt greit. Thaisilke hørtes nydelig ut!

Gammel 01-07-10, 09:41   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville tatt på strømpebukse.

Jeg er også av den spøkelseshvite sorten på beina.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 09:42   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nei, ikke si det til mannen, hehe, hvorfor har menn imot knestrømper?

Jeg vet ikke om han har det, egentlig, men jeg kjenner mange menn som synes det er usexy. Føler meg vel ikke så lekker i knestrømper selv heller, i grunnen.

Gammel 01-07-10, 09:42   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er jo ikke lekkert, hehe.

Gammel 01-07-10, 09:47   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal vere kaldt før eg syns det er fint med strømpis under sommarkjole. Som Jan Thomas seier; Ikkje kle dokke etter været!

Gammel 01-07-10, 09:49   #10
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har noen ganger brukt knestrømper under en lang bryllupskjole (men ikke si det til mannen ).

Her i heimen kalles knestrømper bare sex-dödare... Stay-ups har visst motsatt effekt.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 09:51   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Her i heimen kalles knestrømper bare sex-dödare... Stay-ups har visst motsatt effekt.

Ja, jeg husker at en studiekamerat kalte det "sex killers". Her i huset er jeg redd stay-ups har samme effekt - makan til ukledelig plagg på min kropp skal man lete lenge etter. (Og så ser jeg at Haugtussa ikke synes jeg er noe fin. )

Gammel 01-07-10, 10:02   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, jeg husker at en studiekamerat kalte det "sex killers". Her i huset er jeg redd stay-ups har samme effekt - makan til ukledelig plagg på min kropp skal man lete lenge etter. (Og så ser jeg at Haugtussa ikke synes jeg er noe fin. )

Jo, det syns eg! Men eg syns det er finast uten strømpebukser!

Gammel 01-07-10, 10:06   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

kjolen (eller uansett hvilken kjole jeg skal ha på meg) går til knærne - sånn ca. NÅ ser jeg at glidelåsen på den blå kjolen er usympatisk - og jeg får den ikke opp - eller ned.

Jeg er ikke i form for å shoppe nå - jeg er syk og hjemme fra jobb idag.

Jeg får se hva jeg finner av kjoler...jeg har jo kjolen fra st.martins - men da må jeg kjøpe meg en topp å ha inni.

Gammel 01-07-10, 10:08   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Jo, det syns eg! Men eg syns det er finast uten strømpebukser!

Da har du ikke sett leggene mine. Jeg velger for øvrig en strømpebukse som står i samsvar med min egentlige hudfarge, så jeg er nesten vel så blek med strømpene på.

Gammel 01-07-10, 10:09   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg liker stay-ups godt - men har opplevd at strikken har mistet evnen til å klore seg fast - og en stay-up som ligger i en fold rundt ankelen - er så just ingen turn-on.

Gammel 01-07-10, 12:58   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jo være forskjell på en pen bryllupskjole og en sånn skikkelig sommerkjole også.
Men jeg tar meg definitivt best ut med strømpebukse, føler meg mer vel og, for da holdes det inn litt her og der.

Gammel 01-07-10, 13:03   #17
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det skal vere kaldt før eg syns det er fint med strømpis under sommarkjole. Som Jan Thomas seier; Ikkje kle dokke etter været!

Jeg er enig med Haugtussa, og Jan Thomas.

Når solen skinner på nylonstrømpebukser synes jeg det rett og slett er ulekkert. Solen skal skinne på bare legger. Så er det VARMT må dere droppe nylon og heller blotte bleke legger. Er det KALDT, så kaldt at man ser blåfrossen ut skal man ha strømper. Mellomtingen er litt kinkig, men har man åpne sko (foran eller bak) er det penest uten strømper.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:06   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Når solen skinner på nylonstrømpebukser synes jeg det rett og slett er ulekkert.

Gammel 01-07-10, 13:07   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg er enig med Haugtussa, og Jan Thomas.

Når solen skinner på nylonstrømpebukser synes jeg det rett og slett er ulekkert. Solen skal skinne på bare legger. Så er det VARMT må dere droppe nylon og heller blotte bleke legger. Er det KALDT, så kaldt at man ser blåfrossen ut skal man ha strømper. Mellomtingen er litt kinkig, men har man åpne sko (foran eller bak) er det penest uten strømper.

Om det er skikkelig SOMMER og strålende sol bruker jeg sjelden strømpebukser. Og jeg bruker aldri slike glatte med glans, men helt matte. Men når det er sånn mellomvær som nå (), så kan jeg gjøre det noen ganger.

Gammel 01-07-10, 13:19   #20
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De matte er nesten verst...

Dette er jo smak og behag. Jeg liker ikke nylonstrømpebuker i solen fordi jeg selv får helt dilla om jeg har det på. Jeg har mang en gang tatt av meg strømpebuksa i løpet av dagen av den grunn. Når jeg ser tydelig at noen har strømpebukse på, solen skinner og gradestokken kryper oppover får jeg umiddelbart den følelsen - dette klør og er varmt. Ting som ser ubehagelig ut er ikke pent. Og ja, jeg skjønner jo selvfølgelig at de som har det på ikke synes det er ubehagelig, det er mer ment som en forklaring på hvorfor jeg synes det er ulekkert.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.