Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 13:39   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Nå for tiden har ditt apotek tilbud på en bodylotion fra Vichy, 400 ml til 139 kr, vanlig pris er 329! Synes det er deilig å ha den som dagligdagsbodylotion, vichy har veldig mange fine produkter til hud synes jeg. Hadde den ikke vært på tilbud, hadde jeg nok ikke tatt meg råd til å bruke den til daglig.

Dessuten skulle jeg gå til innkjøp av lipglos her forleden, visste ikke helt hvilken jeg passet best, og da fant jeg Acos lipglos, på ditt apotek det også, 3 forskjellige farger til 99, så de solgte en og en av disse til 89 kroner!

Ser jo at ofte har de ulike apotek-kjedene mange forskjellige tilbud, 30-og 50% avslag på mange ting. Jeg benytter meg ofte av disse tilbudene, i det hele tatt kjøper jeg veldig mye på tilbud. Jeg innbiller meg at jeg sparer veldig mye på dette, og så blir det litt enklere å prøve nye ting, som en ikke vet om en liker ennå.

Følger dere andre med, og kjøper når det er tilbud på slike ting?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 14:08   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Jeg bytter hele tiden på hva slags omega-3 kapsler jeg tar, for jeg kjøper alltid de som er på tilbud.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 17:43   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Ja benytter meg av tilbudene. Har også kjøpt den lotionen du snakker om. Viste ikke at den var sååå dyr til vanlig!? Isåfall skal jeg innom på mandag og kjøpe meg 1 til. Handler man for 400 eller 500kr på Vitus får man med en toalettmappe på kjøpet nå (kr 99 til vanlig, så der koster jo ikke alverdens da egentlig), men den er suveren og rommer alt man trenger!Mange gode bur og lommer! Har både til meg (hadde det tilbudet i fjor også) og barna! Er bla totaltkunde hos Vitus apotek, der man får kort og event rabatt etter hvor mye man har kjøpt for.
Apotek1 har også ofte gode tilbud.

Så ja........ jeg følger litt med, og benytter meg av tilbudene!


Sist redigert av ItsOnlyMe : 26-06-10 kl 17:49.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:58   #4
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Jada fint med gode tilbud, men jeg ser at det avogtil er lureri også.

Jeg skulle kjøpe solkrem. Såg at Apotek 1 hadde 50% rabatt, prisen for 400 ml faktor 20 var da ETTER rabatten: 156,-
Var innom Vitus apotek noen dager senere, samme cosmica flasken står der med ordinær/veiledende pris: 199,- !

Med andre ord skulle tilbudet hos Apotek 1 ha vært 99,50 ved 50%.

Jeg blir bare sur av å bli lurt på denne måten. Kommer til å bruke Vitus heretter.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:39   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Apotekkjedene har helt individuelle avtaler med handelsvareleverandørene, og har anledning til å prissette helt fritt. Så det er ikke nødvendigvis lureri, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 12:19   #6
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Jeg benytter meg ofte av tilbud på tannrelaterte produkter. For et par dager siden var det 50% på Zendium på Apotek 1, jeg kjøpte inn en del tannkrem til barna da. Ofte er det også tilbud på fluorskyllemiddel til meg, og jeg har også funnet den bodylotionen fra Vichy på et annet apotek i går. Jeg tar ofte en titt på apotek jeg passerer for å se om det er tilbud på produkter jeg bruker jevnlig.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no