|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Mopedlappen for voksneJeg lurer på om jeg har forstått det riktig: |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneSå du ser det ikke helt for deg? Sist redigert av Frantzen : 15-06-10 kl 17:09. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneDet stemmer, Hattifnatten. |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneJeg tok lappen i 1997, og har bare lov å kjøre bil, og ikke moped/scooter/traktor i følge mitt førerkort.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneEgentlig er jo scooter et praktisk fremkomstmiddel for meg som busser og ikke har noen planer om å skaffe meg bil. Kanskje jeg rett og slett skal skaffe meg en selv? |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så rart at du ikke har M i ditt førerkort. Har du bytta inn førerkortet ditt etter 2005? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneJeg bytta førerkortet da jeg skiftet navn i 1999, så nei. Har bare en rein og fin B hos meg.
![]() |
#18 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneJeg er over 25 år, og har ikke førerkortet aka lappen. Ei heller mopedlappen, jeg kan fint kjøre en moped.
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mopedlappen for voksneMeget mulig jeg hadde fått en M i tillegg om jeg hadde pukket på det, men all den tid jeg knapt klarer holde balansen på en vanlig tråsykkel, har jeg ikke noe som helst på en moped å gjøre, så jeg tror jeg klarer meg med B'en min.
![]() |
#20 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Naboen har en liten rosa scooter og rosa hjelm. Akkurat det er jeg litt misunnelig på! Lettvint fremkomstmiddel og billig i bomringen.
![]() |
|
|