|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Jeg har store planer om å lese meg opp på ungdomslitteratur i sommer.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Dette har du sikkert lest, men jeg nevner likevel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Litt mer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Bøkene til Ruben Elliassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Harald Rosenløw Eegs Yatzy fenget mine yrkesfagsgutter, hvis det er for elever du leser |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Jeg har blitt anbefalt Aina Bassos Ingen må vite fra flere hold. Den skal være veldig bra (mye følelser). Har bare ikke rotet meg til å lese den selv enda
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Taran Bjørnebo: DBY - fantastisk bok og 7 undommmer som debuterer, hver på sitt vis.
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Battle Royale av Koushun Takami, er en veldig spennende og god bok. Både på norsk og på engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Cornelia Funke sine bøker, Tyvenes herre og Blekkdød, Blekkhjerte og Blekkblod. Blekkhjerte er filmatisert. Bøkene er fantasy og gode bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Unni Lindell; Sugemerket og Annas barn.
![]() |
#20 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomslitteratur igjen. Har du noe å anbefale?Jeg kan nesten ikke tro at ingen før meg har nevnt Dødslekene og Opp i flammer av Suzanne Collins. Anbefales på det sterkeste, les de gjerne på originalspråket om du syntes det er greit å lese bøker på engelsk
![]() |
|
|