|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Verdi på gave når invitert/ikke invitertJeg har flere søskenbarn som nå når gifteklar alder.
![]() |
#4 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdi på gave når innvitert/ikke innviert
Vet ikke om jeg hadde sendt noe i det hele tatt. Da vi giftet oss, forventet vi heller ingen gaver fra dem som ikke var invitert. Det kom et par, men ikke fra soeskenbarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdi på gave når invitert/ikke invitertEhh... bør man gi gaver til kusiner og fettere man ikke har nært nok forhold til til å bli invitert i bryllupet? Er det en selvfølge at kusiner som reiser til utlandet for å gifte seg får gave? Da har jeg noen svin på skogen tror jeg
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Verdi på gave når invitert/ikke invitertJeg ville ikke sendt gaver til søskenbarn som giftet seg, dersom vi ikke var invitert i bryllupet. Jeg kunne sikkert finne på å sende kort eller blomst, dersom det var et søskenbarn jeg hadde et forholdsvis nært forhold til, men var det noen vi ikke omgikkes, kunne jeg også funnet på å ikke gjøre det. (Vi fikk heller ingen gaver fra søskenbarn da vi giftet oss, bortsett fra at det er mulig noen av gavene fra tanter og onkler var signert hele familien.)
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Verdi på gave når invitert/ikke invitertHvis jeg hadde gitt noen gave i det hele tatt, ville det vært i kategorien liten oppmerksomhet og ikke noen stor gave som man gir når man er invitert.
![]() |
|
|