|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?Man kan komme utenom. Du kan logge deg på netcom og finne puk-koden din. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?Man kan også ringe og trykke for "sperre telefon" siden alt annet er stengt, og så trygle kundesenteret om at man kan la sin far (som min telefon er registrert på via firmaet hans) ringe innen fem minutter for å få min pin-kode. De gjør det visst egentlig ikke, men jeg hadde gråt i stemmen. Så får vi se nuh da! :venter på at pappa ringer tilbake: :spent: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?Jammenjammenjammen. Nå har jeg riktig pin-kode, (jeg husket den selvfølgelig da jeg fikk den....), men den dumme HTC-en sier fortsatt Network request unsuccessful eller noe sånt. Åffer det da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?"Network unlock request unsuccessful." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Pinkodeidiotitullneineineigaaah - hjelp?Hulk. Den er tydeligvis operatørlåst, ja. Som mannen lovte at den ikke var. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|