|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Xperia vs iphoneDet er helt sikkert en lignende tråd her fra før, men jeg finner bare en tråd om xperia og en om iphone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Xperia vs iphoneiphone har elendig kamera. |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Xperia vs iphoneJeg har akkurat gjort samme vurderingen og valgte å kjøpe SE X10 nå istedenfor å vente på den nye Iphonen. Broren min ba meg vente men jeg trenger en nå
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Xperia vs iphoneSignerer smilefjes her jeg - klarer ikke gi helt slipp på iPhone, men er spent på den mye utgaven. Har Xperia liggende og bl.a kameraet er VELDIG mye bedre på Xperia, og hadde det ikke vært for at jeg nylig fikk iPad, så hadde jeg byttet til Xperia sporenstreks!!
![]() |
#5 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() Sv: Xperia vs iphoneVente hele sommeren..? Ojoj det krever viljestyrke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Xperia vs iphoneNæh - jeg kjøpte xperia. |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Xperia vs iphoneJeg har også sett litt på xperia, var å så på den i dag. Syns den så diger ut. Dere som har den, er den like diger nå etter dere har hatt den en stund eller går det bra?
![]() |
#8 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Xperia vs iphone
Jeg synes det er vanskelig å skrive når jeg har telefonen på høykant, men det går fint når jeg legger den. Skriver på den nå og mine pølsefingre treffer, tror jeg. :-)
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
Jeg har hatt min iPhone et år snart og behersker fortsatt ikke skriving på tastaturet så godt som jeg kunne ønsket: Det blir mye feil fremdeles, så det problemet finnes absolutt på iPhone også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Xperia vs iphoneX10 Mini er også ganske så kul for de som har lyst på en smart liten telefon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Den er ikke større enn en iphone syns jeg. Det er jo ikke noen minitelefon nei. Men jeg putter den i lomma nå. |
![]() |
![]() |
|
|