Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du ull om sommeren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 19:46   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker du ull om sommeren?

Jeg har egentlig aldri brukt ull før nå i det siste. Og nå lurer jeg på å bare bruke det hele sommeren også, og så kom jeg i en mental spagat og greier ikke å bestemme meg om jeg skal pakke det vekk eller ikke? HJÆLP MÆ!

Gammel 10-05-10, 19:47   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du ull om sommeren?

Nei det gjør jeg ikke, jeg bruker egentlig aldri ull faktisk. Men jeg hadde nok gjort det om jeg bodde i kuldehelvetet lenger nord. Om sommeren har jeg uansett ikke behov, elsker å kle meg i minst mulig klær.

Gammel 10-05-10, 19:47   #3
Solblomst
Passiv

Standard

Nei, det gjør jeg aldri.

Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:50   #4
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brukte det mye på fjelltur om sommeren. Ull er helt supert når det er litt kaldt i været og man er svett. Men til vanlig om sommeren, hadde jeg nok ikke følt behov for det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:52   #5
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg hadde nok gjort det om jeg bodde i kuldehelvetet lenger nord.

Jeg bor i Trondheim. Er usikker på om det klassifiserer til kuldehelvete. Men, tja, jo. (Jeg har et alvorlig hukommelseproblem når det kommer til vær. Jeg kan huske at det var kaldt, men når var det kaldt? Og jeg kan huske at det var varmt, men det var kanskje bare to dager?)

Gammel 10-05-10, 19:54   #6
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Brukte det mye på fjelltur om sommeren.

Ja, det er jo typisk da jeg kunne tenke meg å bruke det. (Det er slikt tynt ulltøy jeg tenker på. Ikke tykke gensre.)

Gammel 10-05-10, 19:55   #7
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Kun om jeg er på fjellet. Ja, også bruker jeg ullsinglet/trøye under sykkeljakken. Aldri ellers på den tiden av året.

Gammel 10-05-10, 20:07   #8
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker aldri ull om sommeren. Jeg bruker det kun om vinteren når jeg skal være utendørs lenger enn til og fra.
Jeg angret på at jeg ikke hadde med ullundertøy på telttur i fjor sommer. Skulle sikkert hatt dunpose også, for jeg holdt på å fryse ihjel. Det var nok ikke mange plussgradene om natta.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:09   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jogger med tynn, tynn ullgenser hele året - selv på det varmeste.

Gammel 10-05-10, 20:10   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, skulle jeg til å si. Men jeg går faktisk med en ull/silke-topp i dag. Nå er det vel ikke sommer, men på kjølige dager kan jeg nok bruke den i juli også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:11   #11
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ull når jeg er på fjelltur.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:11   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Tøy i ull- og silkeblanding er kjempedeilig på sommeren.

Gammel 10-05-10, 20:19   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. Ull/silke er deilig når det er varmt, og ekstra deilig de dagene det er sur regn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:24   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker trøyer på fjelltur, men stillongsen pakker jeg bort.

Gammel 10-05-10, 20:26   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kan jeg nok finne på å bruke ja, hvis det er kaldt (frossenpinne delux)

Gammel 10-05-10, 20:35   #16
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Aldri i verden.

Gammel 10-05-10, 20:36   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ulltrøye har jeg ofte under skjorta på 17.mai. Ellers er det vel ikke så ofte, men det hender jo man er i en lavvo eller noe, og jeg pakker aldri vekk ulltrøyer.

Gammel 10-05-10, 20:41   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Går i ull stadig vekk hele året. Akkurat nå for eksempel.
Ønsker meg janus sin nye blå sommerull t-skjorte.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 20:44   #19
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Bare på fjellet. Og ull/silke på vår/høst, ja.

Gammel 10-05-10, 20:50   #20
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg hadde nok gjort det om jeg bodde i kuldehelvetet lenger nord.

Ja, vi gjør det i Finnmark hvertfall.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.