|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Stilte den på opptak av både FF og PP i går, men den har altså kun greid å ta opp 2 minutter en gang og 0 minutter en gang av FF. GRRRR!
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)
![]() |
#3 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Takk, O Guru.
![]() |
#4 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Ehhh. O store Guru. Jeg var kanskje litt kjapp. Fikser det visst ikke likevel
![]() |
#5 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Du kan også se seriene som går på TV2 og Zebra på Sumo Tv på nettet, men det koster penger. :lovlydig borger:
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Ja men da må man vel se dem på pcen i stedetfor på 130 "-lerretet vårt i kjellerstua, i tillegg til at de er så treege i Norge, jeg er for utålmodig.
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvordan få lastet den gårsdagens episode av Frustrerte Fruer (fra TV2)Jeg tok den opp på altiboxen vår jeg, lørdagen etter da den gikk i reprise på tv2zebra. Så da er den saken grei, men må lære meg etterhvert.
![]() |
|
|