|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Da tenker jeg ikke på ting man må delta i.
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg har arrangert 10 talls dataparty, både store på TG på hamar og mindre lokale. Helt uten betaling. Synes det er givende å gi ungdommen (haha jeg er jo bare 23 selv men deltagerene er en del yngre som oftes) et rusfritt tilbud utenom idretten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Tja.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Nå er ikke guttungen med i hverken korps eller idrettslag, så der slipper vi billig unna dugnader.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Ja, frivillighet er en stor el av meg tror jeg. Nå er jeg faktisk ikke engasjert i noe, men jeg har sagt at jeg stiller som speiderleder den dagen guttungen starter i speider (til høsten tenker jeg).
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?
Jeg har deltatt i den lokale 17. mai komiteen, dugnader i nærområdet uten å måtte, har sittet i et 20-talls organisasjoner, men er med i bare en utenom ungegreier nå. Men jeg vil veldig gjerne slippe den lokale hundeklubben |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Nei, jeg sender mannen he he
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Foreløpig deltar vi bare på dugnad i borettslaget, men det er den eneste vi blir bedt om å gjøre også.
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jepp, det gjør jeg. Jeg sitter i SU (og har gjort det hvert år), jeg deltar på dugnader i barnehagen og borettslaget, og etterhvert hvis Glitterbarnet involverer seg i en fritidsaktivitet, så kommer jeg nok til å engasjere meg der også. I tilegg er jeg engasjert i styret til en liten, lokal organisasjon som jobber med et prosjekt i nærmiljøet. Ubetalt,d et også. Selv om jeg bor i byen!
Sist redigert av Tallulah : 13-04-10 kl 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Telte SU/FAU, altså? Jeg har vært FAU-leder. Og så har jeg tilbrakt mye tid med å lære småsopper å stelle hester/ri, og handicapridning. Jøss, jeg er jo rene Moder Theresa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg har jobbet veldig mye frivillig i mitt liv, og gjør det nå også, selv om kapasiteten er noe redusert ift det barnløse studentlivet.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg er klassekontakt for klassen til eldstemann, og var klassekontakt både da han gikk i første og andre. Teller det? Jeg satt også fem år i styret i en frivillig organisasjon. Hadde ungene min vært aktive i ting og tang, så hadde jeg kanskje engasjert meg, men siden de ikke er med på aktiviteter som krever foreldreinnsats, så blir det per def ikke noe av det.
![]() |
#18 |
Helt konge
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?
Naturlig for hvem? Er det virkelig naturlig for alle å ta et år i FAU? Tror ikke det. Det er heller ikke naturlig for alle å stille som klassekontakt. Det er stadig klasser som ikke har det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Angående å ha foreldre som trenere for barnelag, så er det faktisk noe jeg er litt i mot på prinsipielt grunnlag. Jeg har fått mer sansen for sportsklubber som også tar de små seriøst, og bruker trenere som kan håndtere barn, både pedagogisk og med tanke på fysikk, enn velmenende foreldre uten altfor mye kunnskap.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Det er ikke naturlig å ta et år i FAU. Det er da rett og slett for mange foreldre til at alle kan ta et år der. Jeg har aldri vært med i FAU og har heller aldri blitt spurt om å være med. Det finnes nok av ivrige foreldre som melder sin interesse, ofte også i forkant av valgprosessen.
![]() |
|
|