|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Hvor ofte er du hos tannlegen?Da tenker jeg på vanlig kontroll. Jeg har en lei tendens til å utsette det rett og slett fordi jeg ikke prioriterer det økonomisk, hvilket ender med at det blir kanondyrt hver gang jeg finner det for godt å gå.
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Jeg går på kontroll når jeg har fått innkalling. Det har vært ca hver 9 - 12 måned. Jeg har aldri hatt hull, så det blir sånn 600 kroner for å gape hver gang.
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?En gang i skuddåret. Har ikke råd, og heldigvis har det ikke kostet mer enn kanskje en tusenlapp eller to når jeg har vært der. I sommer er det 3 år siden sist, burde vel ta en tur snart, men må vente til økonomien er litt bedre sånn i tilfelle. Fatter ikke at det skal være sånn i Norge.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Annethvert år, da blir jeg nemlig innkalt. Jeg har hatt et hull i karrieren, så jeg er ikke så redd for tannlegen hverken smertemessig eller økonomisk.
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?En gang i året. Greit å sjekke at det ikke dukker opp noe tull..
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Etter noen års opphold under studietid og påfølgende år går vi nå begge til en tannlege som innkaller oss annethvert år for kontroll.
![]() |
#13 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Jeg får innkalling en gang i året. Før jeg ordnet med det, kunne det gå både fem og ti år imellom. (Ikke tannlegeskrekk, men telefonskrekk så det tok så lang tid å psyke seg opp til å ringe og bestille time.
![]() |
#14 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?2 ganger i året. Får lett mye tannstein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Jeg får innkalling en gang i året. Veldig kjekt med sånne automatiske innkallinger.
![]() |
#17 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Jeg har pleid å bli innkalt 2 ganger i året de siste 10 årene. Nå har tannlegen min gått av med pensjon, og jeg har enda ikke fått innkallelse i år. Jeg regner derfor med at det blir 1 gang årlig fra nå - tror det er greit. Noe mindre blir ikke aktuelt med min tannhistorie...
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Får innkallelse hver 18. mnd.
![]() |
#20 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er du hos tannlegen?Jeg får innkalling årlig. Er dessverre belemret med dårlige tenner, så det pleier å koste litt.
![]() |
|
|