Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fy flate, for en deilig dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-10, 19:13   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Stort smil

Fy flate, for en deilig dag

I dag har jeg fått skikklig vårfølelse. Våknet til det flotte været, og solen kom skinnende frem. Snøen forsvinner mer og mer utover dagen. Hentet frem 2 stoler og et lite bord som ble plassert pent foran inngangsdøren.
Gikk en lang tur med joggesko på beina, vasket huset og satte meg ned ute med en kopp kaffi. Nabodamen (som jeg ikke har sett på et halvt år ) kom og holdt meg med selskap. Åhh, tenk alle de flotte dagene vi har foran oss.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:10   #2
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Fy flate, for en deilig dag

Du bor tydeligvis langt unna meg.
Her laver snøen ned.

Men jeg gleder meg til våren melder sin ankomst. Skal bli så godt å finne fram joggesko og utemøbler - og kjenne sola varme igjen. Vårfølelsen er herlig - nyt den!

Om en måneds tid skal også jeg krype ut av hiet... trur eg.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:13   #3
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Fantastisk å lese om at det i alle fall er noen som har fått våren på besøk... Og det hørtes utrolig deilig ut med joggesko...

Jeg tilbringer tiden med å lengte etter den... Og Sorelskoene står fremdeles fremme. Ingen fare for at joggeskoene skal bli utbrukt med det første...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:13   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres herlig ut! Her er det derimot vinter.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:49   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja var skikkelig vårfølelse i dag. Min mor var ute med hunden sin i småsko, alla mokkasiner.

Gammel 12-03-10, 21:53   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her snør det mer enn det har gjort noen gang tidligere i vinter. Men det blir vår *banker hardt i bordet*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.