Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lue til 1. klassingen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 22:18   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Lue til 1. klassingen

Jeg er på jakt etter lue til 2003-årgangen min. Han har i dag en tynn bomullslue fra H&M og en vanntett ReimaTec-lue.
Han trenger en lue til, som er varmere enn den tynne lua, og ikke vanntett som ReimaTecen.

Hvor får jeg kjøpt det? Gjerne på nett, siden jeg ikke fant noe ute i dag. Og ja, han er litt tjukk i hue ( ), så det spiller også en rolle.

Gammel 14-01-10, 22:27   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lue til 1. klassingen

Hva med denne fra hummel med bomull på innsiden og fleece på utsiden (www.tinyshop.no):

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 22:28   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bula luene er fine. Varme og litt kule.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 22:29   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har reimatec stofflue til guttungen min. Den sitter godt over ørene, er varm og god.

Gammel 14-01-10, 22:32   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant bare jentevarianter av Bula ute i dag, og Reimaluene jeg fant var knøttsmå alle som en. Litt utplukka etter jul.

Hummelluene var kjempefine, men 50-52 blir for smått tror jeg. Han bør vel ha 56 muligens.

Gammel 14-01-10, 22:36   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har godt utvalg av gode luer på sportsbutikkene.

Gammel 14-01-10, 22:39   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg var på XXL og G-sport i dag uten resultat.
Dvs litt fikk jeg jo med meg. Eldste fikk en fin-fin Bulalue... som hun egentlig ikke trengte.
Intersport og Barnas Hus i går, ingenting der heller.

Gammel 14-01-10, 22:39   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

2. klassingen min fikk Linus-lua til jul (Janus). Den er str 6-10 år, kan den passe?

Gammel 14-01-10, 22:42   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Var innom Cubus i dag, de hadde luer der også.

Gammel 14-01-10, 22:47   #10
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

2. klassingen min fikk Linus-lua til jul (Janus). Den er str 6-10 år, kan den passe?

Den kan helt sikkert passe, vil jeg tro.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Var innom Cubus i dag, de hadde luer der også.

Fant ingen som falt i smak. Igjen: Fant flere jeg kunne tenkt meg til jentene da.

Gammel 14-01-10, 23:04   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en 03-fyr som har hodemål som en voksen mann. Jeg finner kule luer til han i ungdomsavdelingen til H&M (Divided).

Gammel 14-01-10, 23:16   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Apoteket selger Jul i Svingen-luer. Storebror har Nurelua og Mortenlua, og lillebror har Linuslua. Gode og vare, luer som sitter fint på hodet. Og de varmer

Gammel 15-01-10, 09:39   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Janus sine luer er også gode synes jeg, størstejenta har lue i 6-10 år, og den passer fint (hun er nok 56-58 i hodet).

Denne fra Prinseullkolleksjonen f.eks

Sist redigert av Gerbera : 15-01-10 kl 09:45.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:44   #14
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Apotek1 selger nå ut luer som er produsert av Janus. Ligger i grå eske, og er one-size (og passer fremdeles til storesøster). Det er sort med hvitt mønster til gutta, og rød med hvitt hjerte foran til jenter. Vi fikk våre på 50%, og betalte da 50 kr.

Jentelua er lik som denne, bare i rødt. Jeg er ikke sikker på om guttelua har samme form som denne.

Sist redigert av Gerbera : 15-01-10 kl 09:54.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:02   #15
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

2003 modellen min har januslue i ull. Det holder han god og varm.

Gammel 15-01-10, 11:28   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min har blant annet denne fra Nova Star, veldig tykk og god:

Fås kjøpt hos de aller fleste butrikker som selger Nova Star.

Gammel 15-01-10, 12:18   #17
Timmi
Aktiv

Timmi sin avatar

Timmi er litt kul
Standard

Storesøster har denne fra Devold. Hun brukte den i fjor også og har ikke klagd nå i sprengkulda. Jeg liker at den går godt nedover ørene.

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 13:31   #18
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Min 1.klassing har flere å velge i. Han har den Gerbera viste fra Janus har samt rød skilue fra Swix med norsk flagg. Dessuten en fra Ulvang lignende denne:

Gammel 17-01-10, 08:54   #19
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan anbefale Linus luene. Storesøster har Victoria lua og lillebror har Børre lua.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 09:05   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har de tilbud på Reimaluer nå, og de har noen inne i 56 iallefall:

http://www.mamut.net/controls/shop/s...agen2&pid=1108

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.