|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Fine vårsko med borrelås?Vi prøvde å finne vårsko til glitterbarnet i går, uten hell. Han bruker str 31-32 og det er vanskelig å finne noe med borrelås i stedet for knyting. Den eneste vi så var noen aldeles gyselige blinkesko i plastikk fra reebok. Det vi er ute etter er sko med god fasong, plass til tærne og relativt dillefrie. Det kan godt være skatesko, joggesko eller skinnsko.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Finnes en del på Brandos da..
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Prøvd Adidas tree stripes eller goodyear eller hva de nå heter? De har, dessverre, kommet med borrelås fremfor knyting til de minste iallfall.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?SkoSko på Høvik syns jeg har godt utvalg. Men om de har fått inn noe enda vet jeg ikke.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Sånn; her er skikkelige joggesko.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Brandos hadde jeg helt glemt! Jeez. Jeg likte adidas-skoene og skateskoene i det øverste innlegget ditt nessie, de i de andre er sånne dillesko jeg ikke liker så godt. Goodyearskoene og sånne små-puma syns jeg ser ut som hooligansko. De nederste der var riktignok ikke så ille, Sitron! Hvilken modell er det? Det virker som det går en magisk grense med borrelås vs. Snøring på rundt str 31-32. Vi har noen med snøring, men barnehagesko er det greit at er lette å kjippe av og på selv.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Jeg skjønner at jeg skal være fornøyd med at størstepiloten er under 30 fremdeles, men jeg vil bare tipse om Skosko ute på Ramstadsletta. Der har man i hvert fall bra utvalg.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?
Jeg fikk dem opp da jeg googlet goodyear. Iben har hatt lignende, men i og med at jeg syns borrelås er stygt, så sliter jeg nå med å finne slike med snøring. Er visst borrelås som har overtatt.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Jeg har tenkt DC, Adidas, Circa eller vans eller noe sånn - men ved surfing ser det nesten ut til at de fleste merkene slutter med borrelås på tyvetallet en plass.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Ellers så pleier jo Bisgaard å ha kjempefine sko.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Bauche: Jeg syns Bisgaardskoene er veldig fine, med de er så utrolig tunge!
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
Jeg har en thing for Adidas, hvite med svarte striper. Skikkelige klassiske joggesko. Muligens jeg er farget av opphold i UK. Sånn for å referere til hooligansuttalelsen din.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Jeg er også glad i Adidas, men jeg liker de som rapperne i New York brukte på åttitallet, nemlig shelltoes.
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
Vi har hat Pax vintersko til Peder, og de var iallefall gode!
![]() |
|
|