|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Babybodyer med god passform og kvalitet?Vi bruker for det meste ullbodyer til snuppa, og unntatt Janus (en rosa/stripete sak), har alle funket brukbart. Men vi har en god del bodyer i bomull(sblanding), og der varierer det skrekkelig, synes jeg. De er fine å se på, og i friske farger og mønstre, men tåler knapt vask før de blir merkelige i fasongen. Dette er stort sett bodyer fra Lindex og Kappahl, og gave fra noen som er veldig glad i å trekke kortet, men kanskje mest begeistret for prislappen.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 15-01-10 kl 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Petit bateau har noen som er ull/bomull hvertfall. De er slanke i fasongen. Bomullsbodyene er også i god kvalitet, hvis du skulle ha behov for slikt nærmere sommeren.
![]() |
#4 |
Pandemonium
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Hvor får man Petit Bateau? Jeg har aldri sett dem i noen butikker?
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Vi har en fra Katvig som er i bambus/bomull. Den er veldig myk og stretchy. Jenta mi er ganske slank, så det er mange bodyer som er vide, men denne er akkurat passe.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg er også veldig fornøyd med Katvig. De har god strech, godt hold og holder fargene godt. I disse salgstider kan du jo gjøre et kupp
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Bomullsbodyene vi har hatt har somregel ikke vært spesielt strechy, det er derfor jeg elsker ullsesongen... Men, de holder på på sitt vis. Vi bare arvet en pose med tøy fra noen ikke-ull-fanatikere, så vi har massevis av dem (og små gendre til å ha over) men hvor de kommer fra er jeg mer usikker på. De ser helt greie ut, og er altså brukt av et barn, men de er jo stive... ull er deilig.
![]() |
#8 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg har brukt mange fra Claire. De er helt myke,supre i passform og kvalitet vask etter vask og i trommel!
![]() |
#9 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg synes ikke Lindex sine er så ille jeg da, men de er litt små i størrelsen. Cubus, derimot, er så vide at det går to av frøkena mi i dem. Claire er bra ja, mens vi fikk noen fra H&M som var som sandpapir.
![]() |
#10 |
Pandemonium
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Der fikk jeg bestilt noen Katvig-bodyer. Ull er greit, men det er litt kjedelig å bruke de samme bodyene dag ut og dag inn. Nå er jenta seks måneder gammel, og hun har ikke vokst fra en eneste ullbody enda, men det er litt kjedelig å kjøpe de samme, bare i større størrelser.
![]() |
#12 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?polarn o pyret sine er gode og holder passformen. Vi brukte våre ganske mye, og de ser pent brukt ut. Men vi brukte ikke trommel da.
![]() |
#13 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?
hadde en del Lindex bodyer selv, men de krympet mye på lengden, og da varte de ikke så lenge....
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Name It sine er veldig bra. Gode og myke i stoffet. Fasongen (og farger) holder! Men ikke ta de som ofte selges 3 for 120,- (de er litt...ribbestrikka (de er selvfølgelig ikke strikka som sådan)...men...ja..i stoffet, mens de jeg mener som er gode, de virker glattere på en måte: Helt "smooth'e" bomullsbodyer
![]() |
#16 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Katvig, Molo og P.OP sine er definitivt best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pandemonium
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Hun har en rød Polarn O Pyret-body med sauer på som hun har fått i gave, men ennå ikke testet. Men en annen som vi hadde i 56 var litt kort i kroppen og vid, på en måte?
![]() |
#18 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg syns moonkids bomullsbodyer holder fasongen veldig fint. De er små i størrelsene, så man bør gå opp en størrelse.
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Bodyene fra Cottonchild har jeg veldig god erfaring med. Og så gjør det jo ikke noe at bomullen er økologisk og at de som produserer dem får anstendig betalt.
![]() |
#20 |
Drømmer
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Name it har nettbutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|