Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule t-skjorter i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 14:49   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule t-skjorter i Oslo

Jeg trenger nye t-skjorter. Fortrinnsvis med print hvor det ikke står "I'm hot" eller noe i den duren, og ikke i pastellfarger. Hvor? Det er smått med stilige greier på de kjedebutikkene jeg vanligvis løper innom...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:55   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kule t-skjorter i Oslo

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg trenger nye t-skjorter. Fortrinnsvis med print hvor det ikke står "I'm hot" eller noe i den duren, og ikke i pastellfarger. Hvor? Det er smått med stilige greier på de kjedebutikkene jeg vanligvis løper innom...

Probat? På Grünerløkka
http://www.probat.no

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:55   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Håkki, i Pilestredet 15 har en del kult, synes jeg.

http://www.haakki.com

Gammel 30-06-08, 14:56   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Probat, ja. :noterer:

Gammel 30-06-08, 14:57   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

...og Håkki. :noterer igjen:

Gammel 30-06-08, 14:57   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Kule t-skjorter må bestilles på nett, eller kjøpes i utlandet.

Hvis man synes Probat- og Håkki-t-skjortene er litt i overkant (og de er jo dessuten fargesterke snarere enn svarte), får man ikke kule t-skjorter i Oslo.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:59   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Men jeg vil ha i DAG, Xian. Den butikken som jeg aldri husker hva heter som ligger i Torggata mellom Youngstorget og Café Sara, noen som vet om det er noe kult der?

Gammel 30-06-08, 15:02   #8
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Haha, jeg så faktisk ikke svarene til Salt og Koma før jeg svarte. Men det understreker jo nettopp mitt poeng. Jeg bestiller gjerne fra disse stedene:

www.djtees.com
www.play.com
www.threadless.com
www.stickersisters.com

Gammel 30-06-08, 15:05   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Men jeg vil ha i DAG, Xian. Den butikken som jeg aldri husker hva heter som ligger i Torggata mellom Youngstorget og Café Sara, noen som vet om det er noe kult der?

Beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg. At man ikke får tak i kule t-skjorter her i byen er en av mine fane(klage)saker. Det er så dårlig!

Threadless og Play sender raskt da (om enn ikke på dagen).

Forresten, nå kom jeg på Drabant i Torggata. Den ligger rett ved Youngstorget, i retning Stortorget. Nærmest vis a vis Åhlens.

Gammel 30-06-08, 15:08   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og Håkki. :noterer igjen:

Ja, så kan du ta en kaffe med meg på Kaffepilen etterpå!

:jobber i bygget:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 15:09   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ser de Håkki-skjortene ut, da? Er de skikkelig støyende? Dyre? *vurderer å kjøpe noe annet enn bok til broder'n i år*

Gammel 30-06-08, 15:10   #12
Koma

Koma sin avatar

Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En Theodor i sort, eller halvsju er vel ikke i overkant. (annet enn i pris; 400 kr )
Jeg kunne også tenkt meg denne eller denne i en annen farge.

Gammel 30-06-08, 15:10   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

En Theodor i sort, eller halvsju er vel ikke i overkant. (annet enn i pris; 400 kr )

299 står det hos meg..?

Gammel 30-06-08, 15:14   #14
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

299 står det hos meg..?

Sannelig ... Trodde alle skjortene deres kostet 400. Synes alltid de har vært kule, men totalt overpriset når jeg har vært i butikken.
*gidder ikke betale 400kr for t-skjorter*

Gammel 30-06-08, 15:15   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

*gidder ikke betale 400kr for t-skjorter*

Og jeg går dessuten ikke i sånne uansett, gammelmodig som jeg er.

Gammel 30-06-08, 16:31   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Forresten, nå kom jeg på Drabant i Torggata. Den ligger rett ved Youngstorget, i retning Stortorget. Nærmest vis a vis Åhlens.

:kikker ut vinduet:

Der, ja.

Divine: Det kan vi jo få til uten obligatorisk kleskjøp også?

Gammel 30-06-08, 16:32   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:
Divine: Det kan vi jo få til uten obligatorisk kleskjøp også?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 16:42   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er en kul t-skjorte? Statements? Morsom tekst? Jeg er ikke helt gira på denne nostalgiske barnetv-greia, og sist jeg kjøpte kul t-skjorte var det på Mango. (Grå, bilde av Shakespeare, noe blåskimrete greier rundt trykket.) Kul, rocka, ikke søt. Men det spørs jo hva du legger i kult da.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:00   #19
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Der har de t-skjorter med bilde av Helten din.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:18   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de har en del fine på Carlings...og på Stress...og på Urban.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.