Hva er dine forventninger til julen?
Jeg kjenner jeg stresser litt nå. Slik er det vel å være mor. Jeg har egentlig bare morgendagen på meg.
Vi har fortsatt ikke pyntet pepperkakehuset, hele huset må vaskes over, jeg skal jobbe natt til tirsdag. I morgen er det frisørtime, og så handle 7 blomsteroppsatser til lærerene til mellomste, og lage godteposer til 23 elever (og handle inn til dem).
Jeg skal helst få oversikt over gaveprosjektene, Få strikket ferdig ene julegaven.
Jeg skulle gjerne rukket å bake julemenn med barna, og få pyntet med julepynten som står igjen i garagen.
Jeg må få sett over klærne, og kjøpt Den Vanskelige Julegaven til bestemor.
Tirsdag kveld kommer 5 venninner på julebordklubb her. Så tirsdagen går med på å lage julemat... Men det blir kjekt!!
Onsdagen blir vi visst 30 stykk på grøt her, må handles inn til det, og låne noen gryter.
Torsdag er dagen! Jeg gleder megf til å sette meg ned, se på barna og kose oss sammen. jeg håper jeg rekkker å få gjordt alt jeg skal.
Jeg håper de får det akkuratt sånn som de har drømt om, og at stemningen i heimen er god.
Jeg ser freem til stille stund på kirkegården på bestefars grav, og besøk hos besta på sykehjemmet.
Jeg gleder meg til familiegudstjenesten.
Jeg håper julen blir akkuratt så fredfull som jeg trenger, og da gjør det ingen verdens ting at det er litt stress på meg akkuratt nå.
ja, og så gleder jeg meg til barna er i seng julaften, og til at jeg kan krype inn i armkroken til sambo. I fjor skulle jeg på nattevakt, og gikk glipp av den stunda der. Det skal jeg heldigvis ikke i år!