|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hva er dine forventninger til julen?Jeg kjenner jeg stresser litt nå. Slik er det vel å være mor. Jeg har egentlig bare morgendagen på meg.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?At vi alle skal være sammen og kose oss. Det er stort sett de forventningene jeg har til julen. Vi skal spise lange, deilige frokoster sammen, og vi skal bare slappe av og gjøre det vi har lyst til Tusle rundt i joggedress, spille masse spill, bygge lego, se på nye leker som er kommet i hus, mor skal lese nye bøker osv - kort sagt full avslapning. |
![]() |
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Jeg har forventninger om god tid og samvær med den nærmeste familien min - og litt med den utvidete.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Vi har ingen familie her og skal bare være oss 5 hjemme hos oss selv. Har ingen planer om noe besøk, og håper på tid til å spille spill, se filmer, ake og lese bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Jeg har hele 16 dager fri, så jeg satser på mye god kvalitetstid med familien. Siden både mannen og jeg har fri hele neste uke så har vi for en gangs skyld ganske god tid til siste innspurt på juleforberedelsene, og jeg er mye mer rolig og avslappet i år enn tidligere år.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Sløve dager, sene kvelder og sene lange frokoster. Det er bare oss tre som alltid og vi koser oss med det. Tid og overskudd til å bare være sammen, gjøre noe sammen, eller ved siden av hverandre. Spille spill, se film, lese bøker eller rett og slett bare sitte å slarve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Siden jeg er kreftsyk og har minimal energi så er det dårlig med julestri her. Ikke har jeg bakt, vasket eller noe annet. Jeg har utover høsten kjøpt gaver til de få som får det. Vi skal en tur over grensen i morgen og kjøpe noe til julens middager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Rolige dager og kvelder hjemme hos familien min.
![]() |
#10 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Jeg har ingen særlige forventninger til jul i år på egne vegne, men gleder meg jo til å se jentungen på julaften og at hun koser seg sammen med resten av svigerfamilien.
![]() |
#11 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?
Samme her. Lillegull på snart 3 skal nok oppleve julen på en helt annen måte i år. I fjor var hun så liten, og febersyk attpåtil. Jeg gleder meg til å se henne og storesøstrene lengte seg gjennom middagen (som sikkert kommer til å vare i eevigheter i deres øyne), for så å kaste seg over gavene, og kose seg i selskap med farmor og farfar, onkel, tante, kusine og fetter.
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Å overleve uten for store skader er mitt mål |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?
I all verden er det du skal i jula da?
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?At alle koser seg og har det bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Dette blir en helt annerledes jul for oss. Vi er vant til familiejul med 15-20 samlet og fullt, lykkelig kaos. I år blir det bare oss fire. Det blir nok litt rart... Men vi skal kose oss
![]() |
#16 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Det er første jul etter seperasjonen i høst, så jeg ser mest fram til å pakke sakene og stikke herfra ei uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Her har vi fått unna gavene, pepperkaketreet er pyntet.. på onsdag skal mann og barn ut å hente juletre, og i dag og i morgen skal jeg vaske huset klart til jul.
![]() |
![]() |
#18 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Mine forventinger er at vi skal kose oss og slappe av, jeg er veldig familiekjær så jeg forventer at vi følger gamle tradisjoner å besøker mye familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Jeg har ENDELIG begynt å ta til vettet når det gjelder julegreier. Tidligere har jeg stappet kalenderen full og invitert i hytt og pine - og lagt lista høyt for hva som serveres, hvordan det pyntes etc.
![]() |
|
|