|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg har et par ullkjoler med 3/4 lange ermer og også noen kortermede. Og så frossen som jeg er så må jeg ha noe under. Finnes det f.eks. underkjoler med lang erm? I så fall hvor? Og finnes det noen pene trøyer med lange ermer noe sted? Har tenkt litt på ulltrøyer fra Janus eller Iris, men synes ofte ikke de sitter så pent. De er for løse i ermene, på en måte.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg bruker pologensere under kortermede kjoler. Evt topper med utringning som passer til kjolen, og lang eller trekvartlang arm. Men de er jo ikke i ull, da. Så jeg vet ikke. De langermede ulltrøyene, de er da ikke løstsittende, er de vel? Ser ikke sånn ut på bildene på pakken, i hvert fall. Kanskje du har kjøpt for stor størrelse?
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Nei, jeg kjøper nok riktig størrelse, men etter noen gangs bruk og en vask eller to så synes jeg ofte de blir for løse. Men mulig jeg skal prøve et annet merke neste gang. Takk for svar Kanina, pologensere går jo an ja.
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg har kjøpt underkjoler med lang erm av merket Sorbet. Ser ut som tynne gensere, men går til midt nedpå låret. Bomull.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?ups, feil alder. Sist redigert av Dronningen : 14-12-09 kl 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Hmm. Jeg mente til meg selv jeg Dronningen.
![]() |
#7 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg bruker pologensere... i bomull da, skulle gjerne hatt i ull. Bruker ullstrømpebukser.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg bruker billige gensere fra HM under alle kjoler om vinteren; også de kortermede.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg er iført bomullstights og langermet viskosetopp under ullkjolen as we speak. På enda kaldere dager bruker jeg en lang ullcardigan utenpå kjolen.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?
Calida har noen fine ulltrøyer i ull og silke, både med og uten blondekant. Jeg tror i alle fall at varianten med blondekant er nokså tettsittende i ermene. (Dessverre klør de for mye til at jeg greier å bruke dem, enda alle andre synes de er kløfrie.
![]() |
![]() |
#12 |
Sånn passe sane
|
Calida ja. :noterer: Hvilke butikker fører det merket?
![]() |
#13 |
intro
|
Undertøys- og kjerringbutikker, hovedsakelig.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Pologenser og strømpebukse under kjole stort sett hver dag.
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Cubus sine ulltrøyer da? er fornøyd med dem iallefall.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Nøstebarn selger veldig fine langermede ull-silketrøyer. Til voksne, ja. Men de er dyyyre. Pierre Robert har veldig gode ullstrømpebukser og også lange ullstrømper (til midt på låret). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg bruker vanlige bomullstopper i matchende farger.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Jeg bruker ullgenser - en slik stripete fra Nøstebarn - som jeg fler av i ulike farger, og så bruker jeg strømpebukser, gjerne av ull.
![]() |
#20 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva bruker dere under hverdagskjoler nå på vinteren?Pologenser eller langermet t-skjorte. Eventuelt bruker jeg en jakke over.
![]() |
|
|