Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nissefest i barnehagen: Hva tar jeg på meg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 21:03   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nissefest i barnehagen: Hva tar jeg på meg?

Jeg jobber i bhg og vi skal ha nissefest på fredag. Vi på avdelingen synes det er morsomt å kle oss litt ut på slike arrangement. Men, hva kan man gjøre bortsett fra røde klær, nisselue og fregner?

Noen ideèr?

Gammel 15-12-09, 21:04   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissefest i barnehagen: Hva tar jeg på meg?

Trenger du gjøre noe mer, da?

Kanskje et morsomt forkle, hvis du skal være nissekone?

Gammel 15-12-09, 21:05   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

lusekofte

Gammel 15-12-09, 21:09   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:09   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:wohoho:

Gammel 15-12-09, 21:17   #6
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Maz: Vi snakket om noe slikt på jobb

Lusekofte har jeg jo, men ikke forkle. *tenker*

Må sjekke om flere på avd har lusekofte.

Gammel 15-12-09, 21:20   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også i Motehjørnet, da.

Rød strømpebukse og rød pologenser?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:23   #8
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Også i Motehjørnet, da.

Rød strømpebukse og rød pologenser?

Hvis jeg får ta på et skjørt så er jo det greit

Gammel 15-12-09, 21:27   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Også i Motehjørnet, da.

?

Dette måtte jeg også fnise litt av.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:28   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Denne kan du låne av meg, har stringtruse også så du behøver ikke å lure på hva du skal ha nedentil(den er ordentlig søt, med hvit pusekant øverst).

Gammel 15-12-09, 21:34   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nissefest i vår barnehage i dag, og en av de ansatte hadde et riktig så fjongt nissekostyme som hun sa hun hadde kjøpt på Nille. Der bugner det av den slags nå.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:49   #12
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Altså: Motehjørnet: Shopping, tips, spørsmål og svar

Får sjekke på Nille også. Men, foreløpig er faktisk rød strømpebukse, rød polo, svart/grått skjørt aktuell.

Gammel 15-12-09, 21:51   #13
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Denne kan du låne av meg, har stringtruse også så du behøver ikke å lure på hva du skal ha nedentil(den er ordentlig søt, med hvit pusekant øverst).

Takk for tilbudet Spørs om fedrene drøyer lenge ved levering, eller om de stikker ekstra fort, hoho.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.