|
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhetJeg satser på å lage hjemmelaget middag til poden på 6 mnd, og så langt er min mat også den eneste han liker. |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhetJeg vil tro det holder et halvår ihvertfall i fryseren. Sviskemos kan godt fryses det også, vi fryser det i isterningformer, så kan vi ta opp en og en isbit etter behov.
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhetJeg ville forresten ventet med å tilsette smør og morsmelk til rett før bruk, altså ikke fryse det ned med det tilsatt.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhet
Hvorfor det, egentlig? Jeg vil tro at middagsglassene blir spist i løpet av noen uker, max et par mnd., og melken jeg brukte var helt fersk. |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhetJeg har frosset ned med "alt" og siden det spises kjapt, så synes jeg ikke det har vært noe problem. Har jeg tatt feil?
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Spørsmål om hjemmelaget babymat og holdbarhetNeida, så lenge det blir spist innen noen måneder er det absolutt helt safe. Men fett harskner, også i fryser, og skulle det stått for eksempel et år ville jeg heller kuttet fettet.
![]() |
|
|