|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Retromum
|
![]() Årlig vaksinasjon for voksen hund?Jeg har vaksinert hunden min årlig siden den var valp. Hun er nå 3 år og jeg lurer på om jeg skal fortsette med årlig vaksinering? Noen som kjenner til rutinene på dette? NB! Dette gjelder ikke vaksinen for rabies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Vår hund er 4,5 og vi får årlig innkaling til vaksine mot kennelhoste er det vel.
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Vi vaksinerer våre hunder en gang i året og det samme gjør vi med kattene våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Årlig vaksinasjon mot kennelhoste ja.
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Min hund er nå 7 år og vi fortsetter med årlige vaksinasjoner ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Vi har vært litt sløve med det, og fikk streng beskjed av dyrlegen om at det var viktig å følge vaksinasjonsprogrammet, og spesielt for eldre hunder, da de fikk dårligere immunforsvar.
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Årlig vaksinasjon for voksen hund?Vi vaksinerer alle 3. Mye fordi vi bruker å ha dem på kennel når vi er på ferie. Da kreves det vaksinasjon. De er 6, 12 og 13 år gamle.
![]() |
|
|