Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan dere vær så snill å hjelpe meg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 17:27   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Kan dere vær så snill å hjelpe meg?

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe dukkehus i tre elle Playmo dukkehus til dattera vår på 3 år.
Playmo kan jo byges på mye mer og storebror kan leke med det, men samtidig så er jo det tredukkehuset (Lavendelhuset) så nyydelig...

Hva hadde dere valgt?
Link:
http://www.playmobilbutikken.no/kate...hp?kategori=14

http://www.playmobilbutikken.no/kate...hp?kategori=65

http://www.mittrom.no/comersus/store...&idCategory=43

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 17:31   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?

Jeg hadde valgt et med ikke så mye smått stæsj. Playmo prinsessetingene (har bare et par småesker) har mye smått og mistbart.

Gammel 28-11-09, 17:35   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jenta mi på 2, 5 har Lundeby-hus (arvet) og leker masse med det. Hun har et mindre Playmo-hus, men det bruker hun ikke. Men hun har ikke småsøsken som kan ødelegge møbler og putte blomsterpotter i munnen...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:18   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ville kjøpt det playmohuset i viktoriansk stil til henne jeg. Det har hun lenge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:24   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke noe viktoriansk playmo-hus.

Jeg ville kjøpt det moderne playmo-huset. Det tror jeg vil tåle mest, og passe for en toåring.

Vi har mitt gamle Lundby-hus, men det var ikke noe morsomt før hun var seks-syv år gammel.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:26   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Det står dukkehus ala det lilla å venter på jenta mi, når hun blir tre. Så kan hun bruke tid på å samle litt møbler til det - og forhåpentligvis like det. Hun elsker dukker generelt iallfall.

Vi kjøpte det på toys r us til 749,-. Det er kjempestort og av tre. Et møbel, spør du meg Nydelig!

Gammel 28-11-09, 21:48   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 09:11   #8
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ja har vurdert dette også Har faktisk møbler til dette huset fra jeg var liten. Brukte Lundby dukkehus som playmohus. Lekte masse med playmo!
Huff at det skal være så vanskelig!!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.