|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Kan dere vær så snill å hjelpe meg?Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe dukkehus i tre elle Playmo dukkehus til dattera vår på 3 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?Jeg hadde valgt et med ikke så mye smått stæsj. Playmo prinsessetingene (har bare et par småesker) har mye smått og mistbart.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?Jenta mi på 2, 5 har Lundeby-hus (arvet) og leker masse med det. Hun har et mindre Playmo-hus, men det bruker hun ikke. Men hun har ikke småsøsken som kan ødelegge møbler og putte blomsterpotter i munnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?Jeg ser ikke noe viktoriansk playmo-hus.
![]() |
#6 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?Det står dukkehus ala det lilla å venter på jenta mi, når hun blir tre. Så kan hun bruke tid på å samle litt møbler til det - og forhåpentligvis like det. Hun elsker dukker generelt iallfall.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere vær så snill å hjelpe meg?
Ja har vurdert dette også |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|