|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Øh, nei. Vet man sånt?
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Med tanke på min fastleges fullstendige manglende empati og kommunikasjonsevner:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det kunne ikke falle meg inn.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, tanken har aldri slått meg. Har aldri hatt så nært forhold til legen min at jeg sender kort.
![]() |
#7 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det har jeg aldri tenkt på at jeg skulle gjøre. Det er veldig mange som står langt nærere enn fastlegen som heller ikke får kort. Fastlegen er langt ute i periferien sånn relasjonsmessig.
![]() |
#8 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det kunne aldri falt meg inn i nåværende situasjon.
![]() |
#9 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det har jeg aldri gjort.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det er en sånn ting eg syns er virkelig snålt.
![]() |
![]() |
#11 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Ja, jeg sendte julekort med bilde av vesla til fastlegen vår i fjor. Han er en fantastisk fastlege, og det året hadde han vært spesielt god å ha. Jeg takket for all god hjelp i året som hadde gått og skrev noe sånt at jeg håpet han aldri sluttet som fastlege. Sendte det til legekontoret.
![]() |
![]() |
#13 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, men hun fikk blomster en gang. Men hun er helt fantastisk da. Husker forresten ikke hva grunnen var...
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Jeg har en fantastisk fastlege, men det har aldri falt meg inn å sende ham julekort.
![]() |
#16 |
Tvåtusentalssuffragett
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?
![]() |
#17 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Jeg har sendt julekort av jentene mine flere ganger og det har han vært veldig glad for. En gang var jeg innom med kake til dem rett før lunsjpausen. Med et barn som tidligere var ut og inn fra lege og sykehus og en fantastisk fastlege som klarte å kurrere skrekken for mennesker i hvitt så synes jeg det var kjekt å kunne gi en liten oppmerksomhet |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Det nærmeste jeg kommer er vel å sende kort til legen som hjalp meg da vi var ufrivillig barnløse, fulgte meg opp gjennom hele svangerskapet og tilslutt forløste Junior. Hun var helt fantastisk og jeg hadde et veldig behov for å si hvor mye det betød for meg at hun stilte sånn opp. Men julekort har jeg aldri sendt, ikke til noen lege. Fastlegen er veldig hyggelig, men det har ikke en gang slått meg å skulle sende et julekort til han.
![]() |
#20 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, men jeg vurderer å sende et sånn babybilde-julekort med takk for hjelpen i år. Fastlegen har vært svært delaktig i barneproduksjonen og er en helt ypperlig lege. Jeg har sikkert vært innom der tredve ganger siste året, så vi har jo en viss relasjon etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|