Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vaksine og lett forkjøelse (barn 6 år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 09:56   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Vaksine og lett forkjøelse (barn 6 år)

På mandag skal ungen få vaksine på skolen. Hun har hostet noen dager og er per i dag det jeg vil beskrive som lettere forkjølet. Jeg leser at barn skal være helt friske når de får vaksine, så jeg bør da si fra på skolen at hun ikke skal få den? Eller er det feber og mer alvorlig sykdom det er snakk om hvis man ikke kan få den.

Jeg vet det er mange her som har tatt vaksinen nå og spør derfor om det er andre som vaksinerte barn som ikke var 100% friske på tidspunkt vaksine ble tatt?

Magefølelsen sier at jeg ikke behøver bekymre meg om hun får vaksine med "lett forkjøelse". Men jeg er ikke bomsikker.

Gammel 21-11-09, 10:25   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaksine og lett forkjøelse (barn 6 år)

Jeg er i samme siutuasjon. Min hadde feber en halv dag på torsdag, men er i fin form nå med unntak av hoste og snørr.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 10:33   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaksine og lett forkjøelse (barn 6 år)

Ene barnet mitt var forkjølet da vaksinen ble satt. Kun neseforkjølet. Hun er kronisk nesetett egentlig. Hun fikk vaksine, og helsesøster og lege sa det var helt greit så lenge hun ikke hadde feber.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.