|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJa, det er en overskrift som kunne stått i en avis, og den er sann. Sist redigert av Jessica : 31-10-09 kl 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineUtrolig!!!
![]() |
#4 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJeg synes du skulle kontakte avisa, jeg...
![]() |
#5 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJeg skjønte ikke helt dette.Hvor/hvem skal sette vaksinen på deg?
![]() |
#6 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineTungrodd system ja.
![]() |
#7 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineKan den ikke sendes i posten?I en polstret konvolutt?
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineRehabiliteringssenteret har prøvd alle veier. Pasienter har ringt Helse Midt-Norge. Senteret har kontaktet kommunelegen. Uansett så gjelder det at man skal kontakte sin fastlege i sin kommune. Jeg ringte Ullevål i håp om at de kunne ordne noe her oppe siden jeg har så lang vei hjem, men beskjeden derfra var at de har fått beskjed om at pasientene må kontakte sin fastlege i sin kommune. Her hvor jeg er har de glemt at de har et rehabiliteringssenter med masse KOLS-, hjerte, astma- og kreftpasienter. I nabokommunen er det 900 innbyggere. Der hadde de fått 1000 vaksiner. Noen av mine medpasienter (kalles ikke pasienter her da) har prøvd å hjelpe meg. De er opprørt over alt styret jeg måtte for å finne ut av dette, og at det ikke går å få vaksinen her. Sist redigert av Jessica : 01-11-09 kl 11:59. Årsak: feil avstander på togtur og bil |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJepp, sånn var det egentlig her også. Over 50 mil en vei hjem, og jeg skulle egentlig måtte ta perm og dra dit for å ta den. Men så fikk en avdeling her på sykehuset noen doser til "overs", og for at de ikke skulle gå til spille ble jeg sendt dit for å ta den der istedenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineEr det mulig? Av og til burde det være fleksibilitet i systemet!
![]() |
#13 |
superbruker
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineDet er et utrolig dårlig system som ikke kan gi person muligheten til å få vaksinen der hvor en er. Dette må berøre ganske mange personer.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJeg fikk beskjed av fra fastlegens sekretær at de har fått beholdere med svineinfluensavaksine. De drar opp vaksinen i sprøytene. Når en beholder er åpnet så må de bruke opp vaksinen som er i beholderen innen 12 timer ellers må de tømme ut vaksinen. Derfor kunne de ikke gi meg noen vaksine før etter klokka 12 mandag. De setter igang med vaksineringen av prioriterte grupper utover dagen/kvelden. Tirsdag skal de også gi. Jeg tar ikke sjansen på at de går tom så jeg må bare gjøre dette trygt så jeg får den i hånda før det er tomt. Sist redigert av Jessica : 31-10-09 kl 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineDet der er helt utrolig Jessica.
![]() |
#17 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineHvor er media når du trenger dem? Eller hvor er vettet når man trenger det mest? Historien din er sjokkerende og skremmende, Jessica! Det skulle ikke være mulig.
![]() |
#18 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineVirkelig helt utrolig!
![]() |
#19 |
X First Lady
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineJeg er forbannet over at slike som deg som virkelig er i risikosonen skal oppleve slik for å¨få nødvendig vaksine. Et rehabiliteringssenter som det du er på nå burde da fått vaksine tilgjengelig for sine brukere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksineDette er jo rett og slett horribelt. Slik skulle det ikke vært. Skjønner godt at dette er frustrerende.
![]() |
Emneord |
svineinfluensa, vaksine |
|
|