Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Sony Ericsson Idou

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 08:44   #1
Left
Passiv

Standard

Sony Ericsson Idou

Denne så jo snasen ut!

Noen som har den?

Den har 12 mpx kamera og Xenonblitz osv.
Men kjenner jeg er litt skeptisk til trykkskjerm etter et noe uheldig møte med en LG-dings en gang i tiden.

Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:52   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sony Ericsson Idou

Det er vel den som nå har fått navnet Satio, og som ramlet ned i min postkasse i går
Så langt er jeg Og kameraet er jo helt fantastisk. Har ikke hatt trykkskjerm før så det krever litt tilvenning, men jeg tror jeg blir superfornøyd.

Gammel 05-11-09, 10:06   #3
Left
Passiv

Standard

Kult!
Jeg sikler veldig på SE w995 enda jeg, så lurer litt på om ikke det blir den... det var den trykkskjermen altså...
Jeg har akkurat kjøpt Nokia N95, men jeg klarer ikke å venne meg til Nokia etter å ha hatt SE de siste 7-8 år

Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:19   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Kamera var en av hovedgrunnene til at jeg byttet mobil, og pr i dag får man vel ikke noe bedre enn det som er i Satio. 12 megapixler er jo kanon Mannen og broren min har hatt med trykkskjerm en stund, og begge mente jeg bare måtte ha det. Tror jeg helt fint venner meg til det, så da er det greit

Gammel 05-11-09, 11:23   #5
Left
Passiv

Standard

Ja, jeg mistenker at LG KU990 ikke er HELT representativt for de trykkskjermmobilene som er nå altså, for den var ubrukelig, rett og slett.
Broren min har også Nokia med trykkskjerm, og får ikke fullrost den, kusine har Iphone osv, så ja - de er jo storfornøyd de.
Satio er veldig fin altså...

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.