|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Moderatorer!Jeg gjorde en feil i går, og rødprikket min kjære Trixie i stedet for grønn! Må ha kommet borti og ikke sett det. Kan dere rette det opp? Var en koselig melding og absolutt ikke meningen.
![]() |
#4 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Moderatorer!!!Æsj- så dumt. Må prikke maaaange ganger til gjengjeld da.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Moderatorer!!!Slikt skjer, og det vet alle.
![]() |
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Moderatorer!!!Jeg har gitt EN rød, jeg. Og det var ved en feiltakelse. Skulle vært grønn... Kanskje vedkommende husker det fremdeles?
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Moderatorer!!!Det er da ingen som tar seg så nær av røde prikker at de husker dem i all evighet?
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Moderatorer!!!Jeg fikk også en rød ved en feiltagelse. Jeg tror hun tror at hun må prikke med grønt enda for å veie den opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Moderatorer!!!En rød prikk er ikke dødelig og jeg er sikker på at Trixie overlever. Nå vet jo alle at du har feilprikket (inkl. Trixie, går jeg ut fra), ingen skjede skadd, alle er venner, halleluja, kumbaja og hva_har_du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Moderatorer!Dessverre, jeg kan ikke endre fargen på prikken, men jeg kan evt. endre teksten på den til noe som står bedre til rødt?
![]() |
|
|